prisretteren Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Jeg har nå mottatt ordrebekreftelse og kan dermed regne med en god latter på broderfolkets bekostning, om ikke annet. Regner med det blir en runde panisk e-mailing fra den kanten de kommende dagene. Patetisk er det ikke slik folk som deg blir omtalt. Lenke til kommentar
prisretteren Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du har krav på å betale den prisen som står der. (om det er 1600 eller 2500). De har ingen rett til å kreve mer. Burde ikke du forandre nikket ditt til Didiot. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 prisretteren....ute etter bråk eller har du faktisk noko å bidra med her? Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 varsler mod nå kansje ??? dette tar jo helt av hva f*en er vitsen dere kommer jo ingen vei med det alikevel, dere lager jo bare kvalm. dere er sånne folk eg holder meg langt borte fra når eg er på byen i rettsel for at eg skal gjøre noe eg angrer på dagen etter siden det koster så mye å få levert blomster på sykehuset så vær så snill å slutt nå!! Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Burde ikke du forandre nikket ditt til Didiot. *dum* di dei. Ferie er utdelt Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Kan ikke denne posten stenges og flyttes eller noe? Den er jo gammel Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Kan ikke denne posten stenges og flyttes eller noe? Den er jo gammel Dum ta dumta hei, det kan gjøres i en feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg