Leif_the_butcher Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Noen som slår dette tilbudet? Neppe! http://www.databutikken.com/no/default.php...artId=PH170B4MG Enjoy it while it lasts! NB - de tar det vel ned før eller siden, så spar meg for "ikke noe galt med 7000 bols for en lcd skjerm" svar. Lenke til kommentar
nextri Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Det er slike ting man må holde for seg selv, og håpe at ingen merker det. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 synd at man ikke kan utnytte prisfeil på sidene Lenke til kommentar
Leif_the_butcher Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Jeg har nå mottatt ordrebekreftelse og kan dermed regne med en god latter på broderfolkets bekostning, om ikke annet. Regner med det blir en runde panisk e-mailing fra den kanten de kommende dagene. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hvis du leser litt rundt på forumet her så vil du se at denne butikken har et problem med prisingen Jeg har mine tvil om du vil motta denne varen. Edit: trykkleif Lenke til kommentar
Mello Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 tror faktisk han kan kreve det, for er dems problem med prising. Jeg bestillte et GeForce 2 PRO fra dem for et par år siden, det kosta da 1600, men tidligere på dagen kosta det 2400, Jeg var inne å så på det og vurderte å bestilel det da det kostet 2400, men var ikke sikker på om jeg hadde penger nok, senere på dagen fant ejg ut at jeg skulel kjøpe det, da kosta det 1600. ok, 2 timer etterpå kosta det 2400 igjen, men jeg fikk det til 1600. ergo, dems feil med prisingen Lenke til kommentar
Leif_the_butcher Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Fikk denne eposten imorges fra data-gräbbarna: Bäste kund! "Tryckfelsnisse" har varit framme! Du får detta mail då du är en av de kunder som uppmärksammat oss på att vi "sålt" ett antal varor till orealistiskt låga priser, däribland en 17" TFT-monitor och en Wireless Accesspoint vilka felaktigt har prissatts till några enstaka kronor /st. Som du förstår kommer dessa varor inte att kunna levereras, och beroende på det stora antalet "beställningar" har vi sett oss nödgade att annullera samtliga orders som innehåller de berörda varorna. Om du samtidigt med den felaktigt prissatta varan beställt ytterligare varor omfattas även dessa, varför vi i sådana fall ber dig lägga en ny order via vår hemsida. Vänligen, Kundtjänst / datorbutiken.com De tar forbehold om trykkfeil etc. i kjøpsvilkårene, som man må akseptere for å bekrefte ordren. Dermed er saken rimelig klappet og klart, såfremt de ikke faktisk sender deg varen uten å korrigere evt. feilinformasjon i forkant. Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 (endret) tre kroner??? ja det er bra butik det..... Endret 2. februar 2004 av Thomas Hansen Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 En liten oppfordring til alle når dere ser feilprisa varer: - IKKE post på forumet! Kommer ingenting godt ut av det uansett - Er det kun snakk om en liten prisfeil så bestiller du en eller to til deg selv og sansynligheten for at du får varene er brukbar. - Er prisen helt riv ruskende gal så send en melding til butikken og gi blaffen i å bestill, du får aldri varen uansett. Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 vi vil vel ikke ha en ny østbydata episode vil vi vel? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du har krav på å betale den prisen som står der. (om det er 1600 eller 2500). De har ingen rett til å kreve mer. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du har krav på å betale den prisen som står der. (om det er 1600 eller 2500). De har ingen rett til å kreve mer. Ikke helt. Nå husker jeg ikke lovverkets ordlyd 100% her, men det står noe om hva man kan forvente av pris og slike ting. Om den skjermen altså hadde kosta 20% rimeligere plutselig, er det noe man kan til en viss grad anta er et supertilbud. Men 3 kroner? Glem det Lenke til kommentar
chil Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 damn, de retta opp for der. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Databutikken.com igjen. Det begynner å bli en vane. Markedsføringstriks, I think so... Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Se på datoen til posten. Ikke BUMP slikt da. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Thomas Hansen, kan du være grei.... Tråden er jo fra september Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Du har krav på å betale den prisen som står der. (om det er 1600 eller 2500). De har ingen rett til å kreve mer. Nei, du tar feil dimiles Står i kjøpsloven at om en vare er åpenbart feilpriset, så har selger ingen plikt til å gi deg varen til den prisen du bestillte den for. Selger har dog ikke lov til å ta forbehold om trykkfeil heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. februar 2004 Del Skrevet 2. februar 2004 Hentet fra hardware.no sin Juss-guide: Mange webshoper har et forbehold om trykkfeil, utsolgte varer, prisendringer el. Slike forbehold er bare gyldige om de er lett synlige på websidene - slik at kunden MÅ ha sett dem under kjøpeprosessen. Webshoper som ikke har slike forbehold i vilkårene sine, risikerer å få bindende avtaler som de vil kunne tape mye på når de kreves gjennomført. Om du bestiller en vare som var oppgitt til feil pris, vil du nemlig kunne kreve avtalen gjennomført hvis du "ikke skjønte eller burde skjønne" at det var en feil. Selv om webshopen har tatt forbehold mot trykkfeil, vil man etter Hardware.nos mening likevel ha en bindende avtale så snart webshopen har sendt deg en ordrebekreftelse. Mange webshoper opererer med automatiske ordrebekrefteler, men det må være webshopens og ikke kundens risiko at webshopen har dårlige rutiner på dette. Hardware.no oppfordrer alle webshoper til å gå gjennom bestillingene manuelt før ordrebekreftelser sendes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg