Eriksendrul Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Sletta,Reinstalert,Restarta dataen osv , ' CCC Vil ikke åpne og er litt avhengig av det siden jeg må justere vifta på gpu når jeg spiller og den er utrolig plagsom når den er på Automatisk ( noe den er nå tydligvis) siden vifta plutslig begynner og gå fort og sakte, Slitsomt og høre på. Noen løsninger ? googla det men finner ikke noe som fungerer, Høyereklikker skrivebord og trykker CCC men det åpner ikke vært inne i mappa og kjørt som admin fungerer heller ikke . any ideas ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ser det ut som det åpner på taskbar, men vinduet viser ikke? I såfall kan det være det er åpnet utenfor den synlige delen av skjermen. prøv å trykke ALT+space, så trykk M (hurtigtast for move), trykk så på en piltast, på tastaturet, beveg så på musa slik at du ser pekeren, henger CCC vinduet på musepekeren? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Ser det ut som det åpner på taskbar, men vinduet viser ikke? I såfall kan det være det er åpnet utenfor den synlige delen av skjermen. prøv å trykke ALT+space, så trykk M (hurtigtast for move), trykk så på en piltast, på tastaturet, beveg så på musa slik at du ser pekeren, henger CCC vinduet på musepekeren? Er ikke det som skjer , jeg prøver og kjøre programmet men det skjer ingenting , Trykker på CCC men ingenting skjer , går inn i folder og kjører derfra men ingenting skjer der heller. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Det starter ingen prosesser heller? hold ett øye med taskmanager når du trykker på den..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå