Konkulf Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hei, Har nå tenkt litt på ideèn om å kjøpe noen Powerline adaptere for å koble til PC'en min. Har merket at mitt trådløse nettverk er tålig ustabilt, og er litt for langt unna for å koble til direkte med Ethernet. Lurte da på om Powerline adaptere var veien å gå? Det eneste jeg lurer på angående dette, er ytelse. Hvordan står Powerline opp mot trådløst i ytelse. Har et 40/20 nettverk som ofte brukes til spill og nedlastning av diverse filer over flere maskiner. Lurer også på om det er noen spesielle ting powerline er dårligere på i forhold til trådløst? Bor også i enebolig, så sikkerhet er ikke noe problem Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Strømadaptere er fine når de virker, desverre så aner man ikke om de vil virke i ditt strømnett uten å prøve de så kjøp de et sted hvor du kan returnere de hvis de ikke fungerer som forventet. 2 Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Ok, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå