Rottenspacehead Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Endte opp med å ta en ny install av Windows igår og formaterte diskene. Akkurat nå mangler jeg veldig mange drivere og jeg klarer ikke å komme på nett da den ikke har noen trådløse funksjoner m.m, pågrunn av mangel på drivere. Er det noen som kan guide meg til de riktige driverne for å få ting igang igjen ? Har prøvd litt selv via asus sine hjemmesider på en annen pc, men finner ikke den riktige driveren for å ordne opp i nettverket og få denne pcen igang igjen. på Device manager er det følgende som har gule merker : Network controller PCI Simple communications controller SM bus Controller Universal Serial bus (USB) Controller USB2.0-CRW Standard VGA Graphics adapter takker og bukker for all hjelp. Endret 27. september 2012 av Mwotm Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Uhm.. alle driverne til denne modellen ligger på support.asus.com hvis du går inn på Download og legger inn modellbetegnelsen på maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå