winmedi Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hei, jeg skal kjøpe fifa 13 idag og jeg lurer på om jeg burde kjøpt det på pc eller ps3. Er det mindre spillere på pc? Jeg vet at det er dårligere grafikk på ps3 og vil derfor egentlig kjøpe det på pc. Er det mindre spillere på pc? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Ja det er det. Pluss på PC er Ultimate Team dyrere med tanke på spillerkjøp o.l EA har aldri brydd seg så mye om PC utgaver av spill Ta det på PS3 Har erfaring fra FIFA 12 at PC versjonen burde jeg aldri ha skaffet. UT gjør spillet så mye bedre Lenke til kommentar
winmedi Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Har hatt fifa 12 på pc, og har vært fornøyd med grafikken. Fifa spilline har svært dårlig grafikk iforhold til pc. Endret 27. september 2012 av winmedi Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Ja det er det. Pluss på PC er Ultimate Team dyrere med tanke på spillerkjøp o.l EA har aldri brydd seg så mye om PC utgaver av spill Bryr EA seg om noe annet enn å drive med monopol? kjøpe opp de mindre for så å ødelegge spillene? Lenke til kommentar
Mathayus Skrevet 18. november 2012 Del Skrevet 18. november 2012 Jeg er enig i mange her. Jeg ville absolutt gått for PS3! Det er bedre spillerstil og mange flere lag og spillere. Går mye raskere og grafikken er mere enn bra nok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå