ahpadt Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Denne jakken fra Our Legacy er to-delt. Stephan Schneider har også noen jakker i flere deler. Syntes den første ser litt for løs og lang ut. Prøvde å google 'Stephan Schneider'. Fikk ikke veldig mye ut av det bortsett fra hovedsiden dems som hadde en del bilder. Endret 29. desember 2012 av ahpadt Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2012 SF har mye til salgs southwillard.com suspensionpoint.ca +++ Lenke til kommentar
Henjac Skrevet 18. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2014 Kjøpt meg en Woolrich parka fra USA til rundt 1700 kr. Nesten like fin som den europeiske versionen, men til en brøkdel av prisen. Kjøpt meg en Woolrich parka fra USA til rundt 1700 kr. Nesten like fin som den europeiske versionen, men til en brøkdel av prisen. Hvor i USA kjøpte du den? Lenke til kommentar
Boil In Bag Skrevet 18. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2014 Hvor i USA kjøpte du den? Hvis jeg husker rett så kjøpte han det på nettet. De er å få tak i på Ebay. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. januar 2014 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2014 Kjøpt meg en Woolrich parka fra USA til rundt 1700 kr. Nesten like fin som den europeiske versionen, men til en brøkdel av prisen. Kjøpt meg en Woolrich parka fra USA til rundt 1700 kr. Nesten like fin som den europeiske versionen, men til en brøkdel av prisen. Hvor i USA kjøpte du den? Kjøpte den på Ebay, men kvaliteten er ikke like god som den europeiske modellen, så den ble solgt på Finn etter kort tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå