Dockside Skrevet 28. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2012 Håper for din egen skyld at du ikke går med blazer på VGS, Rankiz. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2012 Tror ikke Rankiz går på vgs Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 28. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg trodde han gikk siste året på VGS........ Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 28. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Jeg kjenner flere som har brukt sportcoats som ytterjakke på VGS her i lillestrøm (går siste året), men avhengig av hva man bruker den over blir det ikke nødvendigvis for formelt imho.. Edit: Avhenger selvfølgelig veldig av jakka. Endret 28. oktober 2012 av ChristianL Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 28. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2012 Lillestrøm..... Sier vell sitt........ 1 Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 28. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2012 Haha, er ikke det best kledde stedet nei, men det er ikke alt som er så forferdelig som folk skal ha det til heller.. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 28. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2012 Bor på vestlandet, men har faktisk vært noen ganger i Lillestrøm pga møter. Ikke så forferdelig som folk skal ha det til, men ikke et pent syn heller. Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 28. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2012 Men nå skal det sies at det jeg svarte på var om det var for formelt eller ikke, ikke om det så bra ut. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 28. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2012 Rankiz nevnte vel ikke at han går slik på skolen. Bare det at en SC i tweed kan brukes som ytterjakke. Forøvrig mener jeg å huske at han går første året på siv.øk. nå. 3 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 Noen som har noen formening om parkasene fra Pajar i forhold til en fra Woolrich? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 PJS sine er iflg min søster digg og varmt, men PJS og UGGs er jo favorittoutfitet til alenemødre i 40-årene med bleket hår. Gjerne sammen med joggebukse fra A&F. Ville gått for Woolrich. Ser best ut, og har aldri hørt noen klage på at en Woolrich er for kald til normal bruk. 2 Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 Er vel en viss mulighet for at fiskebollebiff snakker om Pajar canada (http://www.pajarcanada.eu/) og ikke PJS, skulle det derimot være PJS ville jeg heller tatt Woolrich. Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 My bad, leste "Paraj" (som forkortelse for Parajumpers). Har aldri vært borti Pajar, men så ikke hakkende gale ut da. Parkas er parkas. Nytteplagg. Mer enn pen nok. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 Mente pajar canada;) Kjente på en her om dagen og den kjentes veldig god ut, kanskje noe å satse på nå som "alle" skal ha woolrich;p Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 29. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2012 J. Crew Bayswater peacoat? Prisen ser ganske grei ut, også er den i 100% ull med et "thinsulate" stoff som gjør jakken enda varmere. Den ser litt awkward ut når man knepper opp alle knappene, eller gjelder dette for alle peacoats? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2012 Jeg trodde han gikk siste året på VGS........ Hører til sjeldenhetene at man går siste året på VGS både før og etter en sommerferie. Forøvrig var den jakken rankiz postet mindre pen, lommene ødela alt. 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2012 Hvilken synes dere er finest? Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 30. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2012 J. Crew Bayswater peacoat? Prisen ser ganske grei ut, også er den i 100% ull med et "thinsulate" stoff som gjør jakken enda varmere. Den ser litt awkward ut når man knepper opp alle knappene, eller gjelder dette for alle peacoats? Synes den så fin ut jeg, pluss at den er i 100% ull. Alle peacoats ser vel awkward når man knepper opp alle knappene, jeg pleier og kneppe den midterste knappen hvis jeg skal gå rundt med den og ikke vil at det skal se awkward ut.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 30. oktober 2012 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2012 J. Crew Bayswater peacoat? Prisen ser ganske grei ut, også er den i 100% ull med et "thinsulate" stoff som gjør jakken enda varmere. Den ser litt awkward ut når man knepper opp alle knappene, eller gjelder dette for alle peacoats? Den var fin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå