DDDD Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 I de to siste vinterene har jeg vært plaget av den kapasitive skjermen på min HTC HD2. Sende melding når man er ute, er lite fristende. Ta av hansken for å ringe for så å putten den på igjen, er heller ikke så gøy. Endelig tok jeg meg til fornuft og bestilte en Galaxy Note 2. Vet ikke helt hvordan pennen er å bruke om vinteren, men vi får se. Jeg synes det er litt merkelig at ingen av produsentene har sett på vintere som et problem før nå. Lumia 920 skal vist få en skjerm som kan brukes med hansker på, kudos til Nokia! En ting til: Bakdeksel i metall ser kanskje bra ut, men det blir fort kaldt! Har dere lignende plager også? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Ønsker deg lykke til ift. å bruke denne ute i 10-20 minusgrader med litt snøkrystaller i luften pga. luftfuktighet etc. Endret 27. september 2012 av Theo343 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Slipper å ta av hanskene/vottene med Nokia Lumia 920 (som du nevner): Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Ønsker deg lykke til ift. å bruke denne ute i 10-20 minusgrader med litt snøkrystaller i luften pga. luftfuktighet etc. Mener du problemer å bruke stylusen? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Neida, tenkte mer om den tåler kulda godt. Har desverre ikke erfaring med den selv. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Tror ikke det skal være noe problem. HTC HD2 og jobbens Galaxy S2 funker fint å ringe med i kalde dager, det er bare hendene som sliter litt til tider. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Toppers Tenkte på at det er vesentlig større skjermareal, men hører gjerne tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå