Laila - Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Skyer Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Burde satt fokuset på fjelltoppen helt der bak..ser bildet er ute av fokus,bortsett fra himmelen,og med f11 burde dette ikke skje.Så gjetter meg til du har tatt fokuset på himmelen? Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Ja, fokuserte bare på himmelen, brydde meg ikke om det rundt, noe jeg absolutt burde ha gjort. Aner ikke hva lysstripa til venstre er heller Ikke bare bildet som er ute av fokus her,ufokusert jeg også Neste gang fokus på fjelltoppen bak! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Likner på de "nyoppfunne" skyene. Uvanlig fin himmel, som tar oppmerksomheten umiddelbart. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Himmelen er jo veldig spesiell og fin, kan godt forstå at du ble fascinert av den V3 viser ikke uskarpheten så godt, men synes bildet er best med farger. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Tusen takk Tor Olav Det var sånne skyer noen flere ganger i sommer. De var litt anderledes enn vanlig - ganske spennende å følge med på Tusen takk Krismeko Spørs om ikke v3 var ørlkite mer i fokus. Exifdata F9 og 1/160. Var forresten en veldig spennende himmel ute i dag også. Hadde vært morsomt å finne ut en god måte å ta bilder av den på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg