Joachim_F Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Søstrenes tilbakekomst er like rundt hjørnet. Les hele saken Lenke til kommentar
samco Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Stor giana fan på c64 tror nokk jeg må teste ut remaken 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 ... så lenge de beholder musikken! Eller oppgraderer: http://www.youtube.com/watch?v=XKkmyMKbPKE 1 Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Artig med plattformspill, fant dette på kickstarter rett før kampanjen var ferdig Gleder meg Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Skal testes sånn for nostalgiens skyld. Orker ikke bry meg om greenlight lenger, satser på at gog tar det inn. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) ... så lenge de beholder musikken! :)Eller oppgraderer: Machinae Supremacy er med på prosjektet også, i tillegg til Huelsbeck, så det blir det beste av to verdener (see what I did there?). Prøver du demoen (som kan lastes ned på kickstarter-siden) så ser du at de bytter musikkstil ettersom hvilken søster du spiller. Edit. Og allerede 23. oktober? Godsaker! Endret 27. september 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Skal testes sånn for nostalgiens skyld. Orker ikke bry meg om greenlight lenger, satser på at gog tar det inn. Jeg tror du har misforstått. Spillet er finansiert gjennom Kickstarter og vil bli utgitt. Det eneste som er usikkert er om det kommer til Steam. Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Oi. Ser kult ut, gleder meg til xbox versjonen. Spilte Giana Sisters på Amiga for ca. 20 år siden Endret 27. september 2012 av kelux78 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 ... så lenge de beholder musikken! :)Eller oppgraderer: Machinae Supremacy er med på prosjektet også, i tillegg til Huelsbeck, så det blir det beste av to verdener (see what I did there?). Prøver du demoen (som kan lastes ned på kickstarter-siden) så ser du at de bytter musikkstil ettersom hvilken søster du spiller. Stilig! Lenke til kommentar
Zacher Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 En demo har lenge vært tilgjengelig fra den offisielle siden Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ser jo faktisk morsomt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå