Gå til innhold

- Unnskyld, Kim Dotcom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det som holder på å skje der nede i Oceania? Arbeiderne i Australia kan sparkes over natten uten rett til å klage. Flyktninger plasseres i det som ligner mest på konsentrasjonsleirer i månedsvis. New Zealand har tilsynelatende et nokså slett forhold til egne lover og regler.

Konklusjon: Jeg tror de har vært for lenge alene der ute i havet. En slags ocean cabin fever.

Lenke til kommentar

Er bare meg eller er det linket til flere sider som ikke eksisterer. Samtidig så trenger dere litt forbedring i grammatikken her, setninger som "Helt siden han neste versjonen av Megaupload er 90 prosent ferdig." og "Dermed startet overvåkingen, som senere endte opp i Megaupload-raidet var ulovlig," er ikke akkurat helt grammatisk korrekt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hehe, dette er jo bare å le av, Kim Dotcom har hele veien sagt at han ikke er skyldig i noe som helst, og nå synes jeg Dotcom fortjener en reell gjenoppreisning da han har ikke gjort noe galt i denne saken.

Det er altså myndighetene de som skal "beskytte" en som bryter loven, for en kontrast! :rofl:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Hvorfor smugler vi han ikke her til landet?? Her trenger USA litt mer enn politisk press for å få utlevert noen, eller utføre politiaksoner inne våre landegrenser, slike ting som håndfaste bevis!

Og som det ser ut nå er hele "rettegangen" mot Dotcom tidenes brudd på "Ei incumbit probatio qui dicit, non qui negat"-prinsippet, da det er tydelig at DotCom har gjort det nødvendige for å drive lovlig. Så denne heksejakten er en klar demonstrasjon av Bush-administrasjonens "corporations first"-politikks ringvirkninger 4 år etter "the age of error" er over.

-frank

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...