klilleng Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg er ute etter en LED-lyspære type mignon ("høy og tynn") med E14-sokkel, som er mulig å dimme, har "360-graders" lys og noenlunde god kvalitet. Hvor finner man noe sånt..? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 1. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2012 Svarer meg selv, fant noe på noe som kaller seg "ledlyspærer.no" http://www.xn--ledlysprer-j6a.no/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage-excite.tpl&product_id=49&category_id=6&vmcchk=1&option=com_virtuemart&Itemid=59 Noen som har erfaringer med denne butikken..? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Høykvalitet og ingen produsent oppgitt rimer sjelden, er min erfaring. Sorry for necrobump, men lurer på det samme selv, og liten vits i å starte ny tråd. Gi gjerne tilbakemelding hvis du kjøper/har kjøpt fra siden. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 9. november 2012 Forfatter Del Skrevet 9. november 2012 Høykvalitet og ingen produsent oppgitt rimer sjelden, er min erfaring. Sorry for necrobump, men lurer på det samme selv, og liten vits i å starte ny tråd. Gi gjerne tilbakemelding hvis du kjøper/har kjøpt fra siden. Jeg sendte en mail og spurte om den var dimbar, og det skulle den visst være. Likevel så har jeg ikke kjøpt noe derfra enda, så jeg vet ikke hvor seriøse de er. Jeg kjøpte noen billige halogenpærer inntil videre.. Lenke til kommentar
Ledlys Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Vi kom i avisa etter å ha levert til slike LED mignon pærer . Nå har vi levert til over 60 kirker over hele landet og enda flere privatpersoner og butikker. Fordelen er den høye fargegjengivelsen og en varm farge som skaper en lun og god stemning. Trykk på linken for å lese den første artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå