Gå til innhold

Excell - ikke åpne i "fane" men eget vindu


AndersT2

Anbefalte innlegg

Beklager litt rar overskrift. Vet ikke helt hvordan får ned spørsmålet i kortform for overskrif.

 

Her er "problemet", eller irritasjonsmomentet.

 

Når jeg åpner flere Word dokumenter, så åpnes disse hver for seg. Slik at på oppgavelinjen så kommer det f.eks. opp 3 Word faner når jeg åpner 3 dokumenter. Da kan jeg enkelt sette dem opp ved siden av hverandre på skjermen osv.

 

Når jeg bruker Excell så får jeg kun en. Skal jeg ha de opp for å kunne se 2 samtidig, så må jeg fysisk starte ett ekstra excell og hente dokument via excell. Ikke bare dobbeltklikke på filen i utforskeren. Dette er meget irriterende for meg når jeg må ha flere oppe samtidig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt enig, sliter med det samme selv på jobben. Må åpne excel på nytt og velge åpne fil manuelt for å få det i 2 separate vinduer. Har søkt på nettet og om jeg ikke husker feil så er dette eneste mulighten ved siden av å evt drive med å tukle i registry, noe jeg ikke har testet pga jobb PC og man risikerer å tryne maskinen og stå uten bruk en stund.

 

Men håper at andre har tips. :) Kjøre på jobb Office 2007 på Win7 32bits.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...