idgaf321 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Hei! I tiende klasse i vår hadde vi en oppgave i kunst og håndtverk, hva vi skulle lage kunne vi bestemme selv. Dette hadde vi i ca. 3 måneder, og jeg og to kompiser bestemte oss for å lage noe stort i minecraft, og lage en timelapse ut av det. Her er resultatet, vil gjerne få tilbakemelding på hva dere syns om det Både det vi bygget og selve timelapsen. Kan også uploade world filen senere, om noen har lyst til å ta en nærmere titt. Karakteren vi fikk var forresten 6. Endret 27. september 2012 av EitZey 5 Lenke til kommentar
whipslash Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Bra prosjekt! Kult av læreren å gi dere tillatelse til å lage prosjektet i et spill hadde vært overlykkelig om jeg kunne gjort noe sånt når jeg gikk på ungdomskolen. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Utrolig awesome prosjekt. Flott timelapse og byggningene var rett og slett fantastiske Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 UTROLIG! Utrolig kreativt, og den 6'n var virkelig fortjent! Lenke til kommentar
Mr. Jensen Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Fikk Worlden C: Noen som vil ha den? &--#60;3 -Edit PM Meg c: <3 Endret 1. oktober 2012 av Mr. Jensen Lenke til kommentar
EndreAnd Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Utrulig flott timelaps og byggninger! Skulle ønske jeg og var så flink i å bygge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå