GoL_eoL Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Alien Ware Area 51 http://www.alienware.com/gaming_main_desktop.aspx Dette er jo det desidert råeste serieproduserte kabinettet noen sinne Er det mulig å få kjøpt det løst? Lenke til kommentar
Elan Branler Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Nope.. http://www.alienware.com/sub_pages/faq.aspx#1 Lenke til kommentar
Treat Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 laterlig overdrevet kabinet Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Funker sikkert bra på LAN hvis du ikke ønsker at noen skal bruke PC'en din. Folk tør ikke å nærme seg en slik skummel maskin/romskip... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Må...ha...det...nå...! Det der slår Lian Li kabbiset mitt, huff...hater at ting blir så fort "gammelt" nå, skulle vært som før i tiden, da ting forble "ny" i en lengre stund... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 og likevel ville jeg uansett valgt dette http://www.chip-con.com/log/MachII-mellem.jpg Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 eller gode gamle thermaltake det er oxo ganske snetternt Lenke til kommentar
bambam Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Jeg liker mitt gode gamle compucase, moddet så det renner Er ikke helt fan av disse alienware maskinene. Men det er vel smak og behag :o Lenke til kommentar
GoL_eoL Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Alienware® does not currently sell cases separately. In addition, the Alienware® case, logo and bezel are exclusive products of Alienware® Corporation. *snufs* Lenke til kommentar
-(UnLuCkY)- Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Sku gjerne hatt d der Kabinette!! mitt er et gammal wræcka Multicom kab... straffa som fan.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Hmm syns alienware kabinettene er ganske stygge... men men.. hver sin smak Lenke til kommentar
toretors Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Minner om fronten på en traktor Lenke til kommentar
Blib Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Å HIMMEL! Det der er det desidert lekreste kabinetet jeg noensinne har sett og overgår med GLANS alt annet som finnes! Bare synd jeg kjøpte meg nytt kabinett til 2 store for bare en måned siden. Men kommer disse i aluminium, og er de like bra på insiden som i design? Hvis ikke er det jo uaktuelt. Men fy pokker, han som designet det kabinettet der bør være STOLT. Det er nesten som en revolusjon innen kabinetter synes nå jeg. De der "farts-stripene/hullene" foran gjorde at det så rett og slett utenomjordisk ut. Absolutt lekkert...! Lenke til kommentar
gixer Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 laterlig overdrevet kabinet Hvis du syns at det er overdrevet har du ikke vært på Lan med flust av CS-fjortisser som har slike billige Colorcases osv.. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Syns fremdeles Mac sine Cube, G4 og nå G5 kabinetter slår de overnevnte med et par generasjoner. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 og likevel ville jeg uansett valgt dette http://www.chip-con.com/log/MachII-mellem.jpg Så enig, så enig! DrErling Lenke til kommentar
VATN Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Lian Li is the thing to have Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Innsiden er den samme som Chieftec, men litt modifisert kabinett f.eks kjøle nederst front for å kjøle skjermkort, kortfeste, men tilsvarer likt inni min Chieftec. Hvordan ser den AlienIce kjølesystem til skjermkort? den har jo farge i fronten der Ice systemet ligger...er det en slags radiator som biler bruker? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Kult cab ja, men "øynene" satt litt lavt, poenget er vist å få fram det berømte "alien hode look'et" Karakter: Fett nokk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå