Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Arr på penis etter frysebehandling - krise

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Prøvde å gjøre det så kort og ryddig som mulig men ser at det ble rimelig langt og rotete alikevel men det får vel gå.

I mars oppdaget jeg at jeg hadde fått kjønnsvorter og gikk derfor til legen som ga meg frysebehandling som effektivt fjernet vortene. Rundt en måned senere fikk jeg noen nye og siden jeg syntes det var så flaut å gå til legen enda en gang lot jeg det heller være og håpet at de skulle forsvinne av seg selv..

Dette skjedde selvsagt ikke og nå i det siste har jeg begynt å holde på med en jente noe som har ført til at jeg ble små desperat etter å få fjernet de nye vortene så jeg ikke skulle risikere å smitte henne. Jeg dro på ferie til Usa i et par uker og der fant jeg ut at man kunne kjøpe en egen frysespray som man selv kan bruke til å fjerne vorter. Flaks tenkte jeg, ingen flere flaue legebesøk osv. Dette skulle dessverre vise seg å være et dumt valg, noe dere sikkert skjønner at jeg burde forstått der og da. Men i desperasjonen etter å få kvittet meg med dem raskest mulig tenkte jeg ikke over de mulige konsekvensene som kunne følge..

En av konsekvensene opplevde jeg for 4-5 dager siden når skorpene på stedene jeg frysebehandlet falt av. De avslørte noen ikke alt for pene arr som jeg er redd vil bli der permanent. Huden på penisen min er relativ mørk, mens arrene er veldig lyse. Jeg har fire områder jeg frysebehandlet så det ser ikke så veldig pent ut med fire hvite pigmentflekker på penisen.

Det jeg nå lurer på er om noen vet om noen kremer eller lignende som vil hjelpe til å få arrene til å lege raskere og kanskje fade litt etter en stund. Jeg har også vurdert laserbehandling hvis det ikke bedrer seg over tid. Er dette mulig å få utført når det gjelder arr på penis?

Og ja, jeg skal så klart møte hun jenta nå på fredag, og jeg er redd(!) hun forventer at vi skal ha sex nå.. Dette har gjort meg ganske panisk siden hun da kommer til å se arrene som jeg ikke akkurat er så stolt av. Noen kreativ unnskyldning jeg kan bruke for å ikke ha sex med henne?

Anonym poster: 4604b9aebb43731aa2fdddbca5275cce

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, hadde det bare vært så enkelt.. Skulle gjerne vært litt cool på det og bare gitt faen liksom men har dessverre ikke kommet så langt med meg selv enda..

Får også litt panikk når jeg tenker på hvordan unnskyldning jeg skal bruke når hun først ser arrene liksom.. Kan ikke akkurat si sannheten, det blir jo århundrets flaueste øyeblikk..

Si at jeg sølte kaffe kanskje?? Sånn tilfeldigvis akkurat på bokseren.. Eller forslag til en litt mindre grell unnskyldning? Anonym poster: 4604b9aebb43731aa2fdddbca5275cce

Lenke til kommentar

Dette er virkelig ett ikke-problem.

Penisen er ikke vakker på noen som helst måte fra før, og hverken hår, arr, løs hud eller skrukkete hud gjør dette bedre/værre. Om du flasher stasen fremfor henne er det lite sannsynlig at hun legger merke til de, og gjør hun det så sier du det bare som det er. Enkelt og greit.

Flaut? Realitycheck :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Jeg syns heller ikke dette er noe å bekymre seg over i det hele tatt. Det eneste jeg ville vært redd for med slike selvstyrte frysebehandlinger ville være å skade penis, men noen arr er ikke noe å bekymre seg over. Nesten så jeg syns det heller er en positiv ting heller enn en negativ. Arr på penis er jo nesten litt tøft, og man kunne jo fått noen artige samtaler ut av det. Ihvertfall om jenta la merke til det, noe som jo er langt fra sikkert. Om jenta skulle spørre om hva arrene er så kunne du foreksempel (som en spøk) si at det er arr fra din forrige kjæreste. Etter å ha funnet på en del tull om dette så måtte du selvsagt si at det bare var tull og at sannheten er en del mindre interessant og så fortelle henne akkurat hva som skjedde: Hastefjerning av kjønnsvorter.

Andre ting du kan si som spøk (først):

At det er arr fra militæret

Det gikk hardt for seg i studietiden

At din eks-kjæreste hadde en sjelden lidelse som gjorde at hennes vagina hadde en uvanlig form.

At du en gang traff en hyggelig jente ute på byen som spanderte en drink på deg og så husker du ikke mere. Da du våknet igjen så lå du i en seng sammen med jenta og hennes fem ikke akkurat like pene søstre. Da du forskremt kom deg hjem og tok deg en god lang dusj la du merke til at din penis var helt slitt og at det var flere åpne sår etter for mye friksjon.

At du har avlagt en ed om å aldri fortelle om det

At ikke alle jenter er myke og gode på innsiden

At din forrige kjæreste hadde en infeksjon av en sjelden type sopp som fortærer det ytterste hudlaget. (Hun vil kanskje både bli sur og miste lysten til å ha sex der og da, men du kan få deg en god latter på hennes bekostning, særlig om dere har vært litt intime før innrømmelsen din.)

At du har vært inne til alternativ behandling hos en Georgisk Osteopat for å kurere migrenen din.

At den forrige kjæresten din var veldig trang og at dere etter hvert måtte søke hjelp av en Vulvolog for å utvide underlivet hennes.

(Om du ikke har hatt et kjæreste før denne og hun allerede vet dette så bytt ut kjæreste med noen du traff på byen.)

Om du skulle klare å dra det ut i noen minutter så blir effekten morsommere enn om du røper at det bare er tull med en gang. I tillegg til at dere får noe å le av så tror jeg det også vil være lettere for deg å fortelle sannheten om arrene dine (og det må du, om hun spør) når dere har ledd litt sammen først.

Jeg skjønner ikke helt hva det er du skammer deg over? Er det selve arrene eller det at du har hatt kjønnsvorter? Kjønnsvorter er jo ganske så vanlig så jeg tror ikke at det er noe som mange jenter vil reagere noe særlig på. Og arrene vil ikke være noe problem i det hele tatt. Hadde du hatt et svært arr i ansiktet så hadde det vært noe helt annet, men selv det ville ikke ha vært et så stort problem for en gutt i forhold til en jente. (Men kanskje værre i forhold til en arbeidsgiver om det får deg til å se ut som en slåsskjempe.) Selv om mange jenter til en viss grad tenner på penis og syns at den er erotisk så finnes det ikke noe idealbilde om hvordan en slik skal se ut og eventuelle preferanser vil variere veldig fra person til person. Uansett vil selv en "drømmepenis" ha svært lite å si sammenlignet med alt annet for de aller fleste jenter. Jeg kan ikke se for meg at at noen arr ville gjøre penis noe mindre attraktiv i det hele tatt.

Om du fortsatt skulle være veldig nervøs for disse arrene og grue deg fælt til at jenta skulle se på en slik måte at du ikke tror du ville kunne vitse om det på en troverdig måte så se bort ifra det jeg sa over. Bare fortelle henne sannheten slik som den var på en veldig kortfattet måte og så styre samtalen over på noe helt annet. Jenta vil da trolig skjønne at det er noe du syns er ubehagelig å snakke om og dermed neppe spørre noe særlig mer i denne delen av forholdet deres.

Noe av det viktigste for å gi henne en god opplevelse i senga er ikke en plettfri penis men at du har litt selvtillit (jo mer jo bedre) litt humor, at du tar initiativ, (med mindre hun liker best å styre hele showet, men jeg tror ikke det er så mange slike) og at du kan være litt leken og avslappet. Om den første sexen ikke skulle gå så bra så ikke la det gå innpå deg. Mange forhold starter med dårlig sex første gangen, og noen ganger må man holde på en god stund før man finner kjemien sammen. Jo mer du kan være litt spøkefull, leken, ha selvtillit, ta initiativ, jo bedre men ikke ha altfor store krav til deg selv eller henne og la ting komme litt etter litt.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...