Kurt Lekanger Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jobber med å få gjennomslag for nye mobile betalingsløsninger. ? Norge er svært interessant for PayPal Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Å kunne betale med mobilen, forutsatt at det blir like enkelt eller enklere enn kort, er noe jeg hadde likt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Jeg synes det er viktig at kun de som bruker denne betalingsløsningen betaler betalingsgebyret og at denne oppgis på fakturaen. Sånn som det er i dag med mange kortbetalingsløsninger så får kunden aldri se betalingsgebyret fordi det pålegges selger. Selger forhindres i brukervilkårene for kortterminalene å ta seg spesifikt betalt for betalingsgebyret. Dvs. at selger må legge på alle prisene jevnt, også for de kundene som betaler kontant. Jeg synes det er rimelig at betalingsformidleren tar seg betalt for jobben, men gebyret bør være synlig for kundene sånn at de får et incentiv til å velge kort med lave gebyret fremfor de med høye. De grådigste kortselskapene bør ikke få dukke under radaren og dytte kostnadene på selger slik de gjør i dag. Håper det tas et oppgjør med skjulte gebyr og stilles krav til synlighet og kunderettede gebyrer for mobile betalingsløsninger. NA24: Du bør juble over kortgebyr Endret 27. september 2012 av Simen1 5 Lenke til kommentar
Occi Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Æsj, PayPal. Håper ikke de får markante markedsandeler. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Enig. stjeler penger fra kontoer og tar gebyrer på hver minste del. (kanskje ikke stjeling, men ikke langt i fra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg