ReGaiN Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Hei, noen som vet om noen matoppskrifter som vil få en person full, uten å drikke en dråpe? Lenke til kommentar
Woman Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Siden det allikevel må være alkohol i maten for å gjøre deg full - hvorfor ikke bare drikke den alkoholen på siden da? Må du spise den? Du kan jo prøve å spise skikkelig masse Tiramisu, men da tror jeg du blir kvalm mye kjappere enn du blir full. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Tenkte akkurat på det samme^^ Det er jellyshots btw Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Det var mye pes bare for å lage en drink. Ville vært mere imponerende hvis man kunne spise skivene hele og bli full Lenke til kommentar
norvege80 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 (endret) Hei Du kan bruke Texturas kiten og lager Whiskyperler . Det er veldig populær i Europa , det heter molekylær gastronomi. Gå på min blogg . Der lager jeg en Camembert med honninperler. gourmetens.blogspot.no Endret 30. september 2012 av norvege80 1 Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Prøv dette : http://www.wikihow.com/Make-Vodka-Gummy-Bears Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå