Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

over den seksuelle lavalder...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tolker det litt forskjellig, avhengig av om du har kjæresteforhold med 16-åringer, eller om du bare har sex med 16-åringer. Det å ha sex med 16-åringer, virker normalt for meg. Det er naturlig at det er en fordeling i befolkningen rent biologisk, fordi naturen prøver og feiler mtp reproduksjon. Det å ha forhold med 16-åringer forteller meg at du kanskje er litt umoden. Det trenger ikke være så ille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

det er spørsmålet.

 

jeg er 23 og liker å ha sex med 16-åringer. hva synes dere om det? Anonym poster: df24e862f800171206f1eda6751061df

 

Det er jo lovlig vil jeg tro, men det er ikke moralsk rett, og det er ganske ekkelt. Har du undersøkt om du er hebefil?

 

Jeg vil anbefale deg å snakke med en Psykolog.

Lenke til kommentar

Alt annet er bare syyykt ekkelt.

Ne. Det er uvanlig, kanskje, men på ingen måte ekkelt. Så lenge folk er gamle nok til å bestemme selv, så synes jeg det er helt greit at de gjør nettopp det.

 

Men det synes åpenbart at TS lever på lånt tid her. Om noen år er du 30, og ikke drømmetypen til de "enkle" 16-åringene lenger. Da kan det være greit å ha litt trening med eldre jenter, så det ikke ender opp med at du går ensom fordi du ikke fikser jenter som ikke er like enkle.

 

Geir :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

hei, grunnen til at jeg foretrekker 16-17 åringer er fordi de ofte er uerfarne og da også litt enklere å ha med å gjøre. det er ikke slik at jeg på liv og død må ha sex med unge kvinner men jeg synes det er diggest. Anonym poster: df24e862f800171206f1eda6751061df

 

Hva mener du med det?

 

:)

Lenke til kommentar

hei, grunnen til at jeg foretrekker 16-17 åringer er fordi de ofte er uerfarne og da også litt enklere å ha med å gjøre. det er ikke slik at jeg på liv og død må ha sex med unge kvinner men jeg synes det er diggest. Anonym poster: df24e862f800171206f1eda6751061df

Men du føretrekkjer å sprette fittene, prøver du å si. Din helvetes egoist.

Endret av Staketten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alderen din / 1.2 = Det absolutt laveste du kan gå på.

Alderen din * 1.2 = Det absolutt høyeste du kan gå på.

 

Alt annet er bare syyykt ekkelt.

Så at en på 29 har sex med en på 24 er "syyykt ekkelt"?

 

det er ikke poenget, det han mente er at, det er ekkelt at noen på 23 har sex med en som er 16.

 

Men tenk på det sånn, en 40 åring sammen med en 32, det høres jo ikke ekkelt ut eller nasty ( i smell pedo bear )

Lenke til kommentar
Alderen din / 1.2 = Det absolutt laveste du kan gå på.

Alderen din * 1.2 = Det absolutt høyeste du kan gå på.

Alt annet er bare syyykt ekkelt.

Så at en på 29 har sex med en på 24 er "syyykt ekkelt"?
det er ikke poenget, det han mente er at, det er ekkelt at noen på 23 har sex med en som er 16.

 

Men tenk på det sånn, en 40 åring sammen med en 32, det høres jo ikke ekkelt ut eller nasty ( i smell pedo bear )

Nei, jeg regner med at han mente akkurat det han sa. Og det han sa var at alderen din / 1.2 = Det absolutt laveste du kan gå på, og at alt annet er "syyykt ekkelt". Han nevnte ingen forutsetninger om høyere alder enn 23 år, og da faller hele regnestykket hans i grus.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...