zed Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hei! Jeg har nå surfet litt rundt på forumet, og pratet mye på undernet-kannalen. Og nå har jeg bestemt meg for å poste i forumet. Jeg spiller mest cs. ASL: 16 G Hønefoss Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 hmm.. 10 min til å den er stengt? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 hms.. denne klassifiserer vel kanskje til mest meningsløse post, og kanskje en liten "ferie" fra forumet... Foreslår at du drar til: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 zed er 12 ffs. ikke lyv. :-) Lenke til kommentar
zed Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Jaja, han under "game" fikk en litt hyggeligere mottakelse. Men men Jeg gir dere bare Teh psykcho look : Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Er du så ny da? Kjenner deg litt fra irc, så føler ikke jeg trenger å si velkommen :-) Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 CaNaBiS og HalTan: Hva er vitsen med å komme med slike svar da? Skal du ikke skrive noe konstruktivt så la være. zed: Volkommen til forumet men du er vel ikke akkurat ny her? (Ble medlem: 30 Apr 2003) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Nostradamus... jeg kjenner zed fra irc, bare kødder med ham Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Å jeg er bare slik! velkommen t forum da.! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Nostradamus... jeg kjenner zed fra irc, bare kødder med ham Alle kjenner jo Zed ifra IRC og Ventrilo! Ventrilo er btw 1337 =D Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Møkka thread !! her kommer jeg rett ifra byen etter noen pils og der første jeg ser på HW er denne møkka her! Se til i grønne helvete å steng den a Nå skal jeg nyte resten av kvelden med kvalitets threads! Lenke til kommentar
EC Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Hvordan skal jeg få BANKA INN I SKALLEN på dere at flaming IKKE er tillatt??? *dyypt sukk* zed: koselig at du vil være på forumet, men denne tråden er dessverre å regne som spam - så jeg stenger den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg