NilsBJR Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hei! Det trådløse nettverket mitt vil ikke vise seg når jeg skal koble meg til det. iPhonen kobler seg automatisk mot nettet, men med macbooken vil ikke nettet vise seg. Alle de andre trådløs nettene kommer opp, men ikke mitt eget. Har prøvd det enkleste løsningene, dra ut kontakten og resette routeren, men det uten resultat. Routeren er typ D-link DIR-615. Noen som forslag? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Du får enable broadcast av SSID da serru. Lenke til kommentar
covah Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Som nevnt over er nok broadcast av SSID skrudd av i routeren din. Du har da 2 valg. 1. Slå på broadcast i routeren din. 2. Koble deg til nettet manuelt. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Den burde da være enablet om routeren er resatt? Man resetter routeren ved å stikke en pennespiss inn i resetknappen i >10 sek. Sjekk hvilken kanal routeren sender på. Er det 12 eller 13, så vil den ikke vises på datamaskiner med amerikansk trådløssetting. Lenke til kommentar
NilsBJR Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Broadcast av SSID var enablet. Jeg skiftet kanal fra 13 til 9 og det så ut som gjorde susen :-) Takk skal dere ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå