Gå til innhold

Prisvurdering av anlegg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alltid greit å vite førpris, så slipper man å lete seg frem til det.

Dumt å si 1000,- hvis de kostet 100.000,- inn.

Samt tilstand og alder.

Googlet HK forsterkeren. Det er en "billig" HK forsterker, uten HDMI eller andre digital innganger eller andre måter å ta imot surroundsignaler så det ut til.

Altså en gammel analog Pro Logic forsterker, og ingenting folk egentlig ønsker seg i dag.

Man får faktisk meget brukbare forsterkere til rundt 2500,- med flere HDMI innganger, og skikklig HD lyd

Ville nok aldri prøvd å selge den som en surround forsterker. Men heller stereoforsterker med mulighet for party mode til noen som skal ha ett billig første anlegg.

Greier du å få 500,- for forsterkeren så er du en meget god salgsmann. Men med høytallerene så kan du nok få litt igjen. Det enkleste er nok å legge den på auksjon og ta det du får. Men ikke stå for frakten selv.

Vil nok tro du kan forvente deg maks 20% av innkjøpssummen pga forsterkeren, mulighens ned til 10%.

Personlig ville jeg nok dyttet den inn i ett skap, og hatt som backup hvis lynet skulle slå ned og ødlegge anlegget du bruker i dag, eller i fremtiden.

Lenke til kommentar

Problemet med hva det kostet når det ble kjøpt er at jeg fikk anlegget av fadern, og han husker ikke hva han har gitt for det eller når han kjøpte det.

Selv bruker jeg et blu-ray hjemmekino anlegg så jeg trenger det ikke selv.

Har sett litt rundt på finn og funnet en annen som selger bare høyttalerne til 2000kr.

Så hvis jeg legger ut alt for 1500kr vil det da være en upris?

Hvordan er det og sende anlegg i posten?

Høyttalerne veier rundt 20kg per stk så det blir jo rimelig tungt.

Takker for hjelpen så langt.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke kikket opp høytallerene. Dali er ett godt merke. Så du burte nok få 1500,- for dem kanskje, i hvertfall med en forsterker for noe som skal ha noe førstegangs anlegg til en billig penge.

Sending går nok greit, så lenge du pakket de godt og riktig. Men det vil nok fort koste like mye som hele varen, og jeg har aldri vært borti en kjøper som ikke prøver seg på å slippe så mye frakt som mulig.

Sats heller på at de henter, og heller gi det billigere når de gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...