Jan Erik Engan Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Grave Digger Bildet er fjernet. Beskrivelse: Nik plugins,luscisart plugin og Topaz plugin og Photomatix tonemapping. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Alltid kjekt med store maskiner! Har en fjernstyrt modell av en som ligner veldig! Behandlingen gir et slags industrielt preg... 4'er herfra! Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Kul graver..kanskje litt tett utsnitt ? Ellers liker jeg godt etterbehandlingen Lenke til kommentar
Eaan Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Er ikke hele greia med bildekritikk også at du skal få kritikk slik at du kan bli en bedre fotograf? Lenke til kommentar
se# Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Er ikke hele greia med bildekritikk også at du skal få kritikk slik at du kan bli en bedre fotograf? Det velger den som legger ut bilde ved å velge evalueringsnivå. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Grave Digger Beskrivelse: Nik plugins,luscisart plugin og Topaz plugin og Photomatix tonemapping. Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Alltid kjekt med store maskiner! Har en fjernstyrt modell av en som ligner veldig! Behandlingen gir et slags industrielt preg... 4'er herfra! Kul graver..kanskje litt tett utsnitt ? Ellers liker jeg godt etterbehandlingen Er ikke hele greia med bildekritikk også at du skal få kritikk slik at du kan bli en bedre fotograf? Om jeg legger inn på visning,betyr ikke att du ikke kan komme med kritikk...ikke fra min side i hvertfall;) Er ikke hele greia med bildekritikk også at du skal få kritikk slik at du kan bli en bedre fotograf? Det velger den som legger ut bilde ved å velge evalueringsnivå. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Den ble fin, den... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 Den ble fin, den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg