Gå til innhold

Sims 3 overnaturlig problem

Anbefalte innlegg

Er ca drøyt en måned siden jeg kjøpte Sims 3 Overnaturlig spillet. Det funker kjempe bra første og andre gang. Men nå når jeg åpner spillet, og kommer fram til "velg nabolag" så popper det opp en meldinger der det står at spille disken ikke er satt i. Jeg spiller på en Imac btw.

Noen som vet grunnen til at jeg får denne meldingen? Cden er jo satt i og alt.

Blir så sykt irritert, fordi jeg får ikke spilt.

Noen andre som har samme problem? :confused:

post-282250-0-58825600-1348678402_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er ikke jeg noe ekspert på overnaturlig! Men du er sikker på at du ikke har fått et iPolitergeist på maskinen? Du kan jo forsøke et poltergeist søk med Norton Ghost.

Tviler på at jeg har fått det. Fikk Imacen for ca en måned siden. Kjøpte med Antivirus program og hele pakken. Sims har funket før, men plutselig gadd det ikke mer.

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg noe ekspert på overnaturlig! Men du er sikker på at du ikke har fått et iPolitergeist på maskinen? Du kan jo forsøke et poltergeist søk med Norton Ghost.

Tviler på at jeg har fått det. Fikk Imacen for ca en måned siden. Kjøpte med Antivirus program og hele pakken. Sims har funket før, men plutselig gadd det ikke mer.

Du skal ikke se bort i fra at du har fått iPolitergeist på maskinen din. Det er et kjent faktum at dette lett kan bypasse ethvert anivirusprogram. Jeg ville tatt rådet til Putresopp og lastet ned Norton Ghost. Det kan være litt vanskelig å finne en nedlastbar versjon, men det skal finnes på noen nettsteder.

Har selv hatt det på macen min, og da hadde jeg også problemer med Sims 3. Hadde jeg funnet igjen lenket til Norton Ghost skulle jeg sendt deg den, men er for lat til å sjekke loggen min. Et grundig googlesøk vil nok hjelpe!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...