BobskyHD Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hei. Jeg har kjøpt en splitter ny pc til 8k ! Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 Gigabyte GA-990FXA-UD3, Socket-AM3+ Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 8GB AMD FX-6100 6-Core Processor Bf3 lagger på medium, mw3 på hakker bildet ganske ofte og blacklight retribution "ultra" lagger noe sinnsykt på store områder, er helt ufattelig! Jeg er oppdatert alle nyeste drivere, men ingenting hjelper... ): Noen som vet hva som kan være galt? Takk for svar ! Lenke til kommentar
StormStryker Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) http://www.komplett....ku=751682#extra http://www.komplett....ku=650175#extra Dessa her du meine? Endret 26. september 2012 av StormStryker Lenke til kommentar
StormStryker Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Kjerneklokka på skjermkortet ditt e på 810 Mhz. Mitt gamle skjermkort (SLI) hadde 800 Mhz men den greide mw3 uten problem. Den klarte derimot ikkje bf3 på det laveste og ikkje Blacklight på nokka anna enn medium Ser ikkje nokka galt med hovedkortet anna enn at det va ganske billig og derfor vanskeli å tro at det e nokka bra. Prosessoren e også ganske billig men igjen ser i ikkje nokka dårlige spesifikasjona. Har ellers ikkje stor peiling på AMD prosessora. Endret 26. september 2012 av StormStryker Lenke til kommentar
StormStryker Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Men igjen så va skjermkortet mitt SLI kobla i to skjermkort som begge hadde 400Mhz. Veit ikkje nokka anna om dem egentlig. Ditt skjermkort koste akkurat like mykkje som det i har no og mitt kjøre alle spillan bra. Lenke til kommentar
StormStryker Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Den eineste tingen i kan tenke me som har gått galt e at du har lasta ned en utdatert driver eller feil driver. Eller så har du bare kjøpt dela som ikkje takle spillan du har ramsa opp. Endret 26. september 2012 av StormStryker Lenke til kommentar
BobskyHD Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 Hmm.. prøvde og overklokke skjermkorte til 910mhz og jeg merket en del forskjell ! men bare vet ikke hvor mye den kan gå til, før det kan bli stor risiko har du noen aneldse om hvor mye jeg kan overklokke den til ? og ossen skjermkort har du? takk for svar ! Lenke til kommentar
Athey Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Du trenger ikke overklokke 7950'n. Tror nok det heller er prosessoren din som er problemet her. Allikevel burde FX-6100 være kapabel nok til å dra MW3, så dette høres rart ut. Fant noe som kanskje kan være nyttig: "This problem seems to happen when you upgrade a CPU to an existing version of windows, Vista had this issue with upgrading from a dual core to a quad core, and even reports from the newer OS (Windows 7) is having the same problem. This tweak applies for Vista and Windows 7, and XP if your afraid to follow the Vista users. To enable all 4/6/8 cores on your multi-core CPU, click on Start/All Programs/Accessories and click RUN, in the box type in this without the quotes "msconfig". In the System Configuration window, click on the Boot tab and click Advanced options, where is says Number of processors click on the drop down and select the max amount of cores your CPU has. If it still says something like 2 and you have a 6 core, Uncheck the box and restart. Open up Task Manager and see if all your cores are now showing up in the Performance tab" Hvis dette ikke fungerer, kan du prøve å formatere og reinstallere Windows. Endret 26. september 2012 av Athey Lenke til kommentar
BobskyHD Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 Du trenger ikke overklokke 7950'n. Tror nok det heller er prosessoren din som er problemet her. Allikevel burde FX-6100 være kapabel nok til å dra MW3, så dette høres rart ut. Fant noe som kanskje kan være nyttig: "This problem seems to happen when you upgrade a CPU to an existing version of windows, Vista had this issue with upgrading from a dual core to a quad core, and even reports from the newer OS (Windows 7) is having the same problem. This tweak applies for Vista and Windows 7, and XP if your afraid to follow the Vista users. To enable all 4/6/8 cores on your multi-core CPU, click on Start/All Programs/Accessories and click RUN, in the box type in this without the quotes "msconfig". In the System Configuration window, click on the Boot tab and click Advanced options, where is says Number of processors click on the drop down and select the max amount of cores your CPU has. If it still says something like 2 and you have a 6 core, Uncheck the box and restart. Open up Task Manager and see if all your cores are now showing up in the Performance tab" Hvis dette ikke fungerer, kan du prøve å formatere og reinstallere Windows. det var det som gjordet at det lagge, den stod bare på 1 av 6 ! Tusen tusen takk !!! you are the man ! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå