Trond Hjermstad Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Høst i Rondane Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Kan ikke gi tips. Begge to var flotte. V2 superflott. Så vakkert og godt for øye. Da jeg er nybegynner og hørt at midtstilt som oftest ikke er så lurt og dette var så veldig godt å se på så lurte jeg litt. Det er jo ikke midtstilt i hele tatt. Det grønne belte med trær er jo ikke med i speilbildet . Heller ikke lyset fra det grønne beltet er med i speilbildet. Det her var spennende. Lurer på om du klarte å se det når du komponerte bildet? Det gjorde du sikkert Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 Takk for kommentaren Jentungen 1 Er nybegynner jeg også. Er ikke alltid jeg tenker over de tipsene jeg har fått når jeg komponerer et bilde. V1 gjorde jeg for å få bildet litt side stilt mens V2 er mere midtstilt akkurat som originalbildet. Men det skal ikke være midtstilt sier de lærde!!! Så ikke det med det grønne beltet og lyset i speilbildet når jeg tok det Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Hei igjen Tror ikke v2 er midtstilt. Det er litt mer luft på venstre side enn høyre. Samtidig med variasjon på formene, er det en liten høydeforskjell på fjellene på høyre side og fjellene på venstre side. Og horisonalt er det jo minst tredelt - Opplever en god balanse i bildet. Tror du har fått et skikkelig blinkskudd! Håper det er flere som melder seg på og kommenterer her Endret 26. september 2012 av Jentungen 1 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Fin høstlig symetri dette. Liker fargetonene! 4'er herfra! 1 Lenke til kommentar
Hansen-Images Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Nydelig "fanget" Trond! De litt mer "dunkle" områdene kommer godt frem, uten at de blir for mørke. Personlig liker jeg landskapsbilder meget godt og dette var som nevnt tidligere "godt for øyet" Ser frem til flere "godbiter fra deg. Bra jobba! 1 Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Liker dette, flott speiling. Synes V2 er best 1 Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Råflott !! 1 Lenke til kommentar
Trond Hjermstad Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 Tusen takk til dere alle for kommentarene Det er morsomt og inspirerende når man får sånne positive tilbakemeldinger Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 veldig flott landskap, jeg ville jobbet mer med speilingen... for her er det potensiale... få frem mer detaljer/ kontraster/ farger i speilingen så blir dette topp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg