Archus777 Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Hjelp! Jeg kjøpte en ny pc for to dager siden, jeg sa at jeg ville ha en pc som kan takle spill (kjøpte pcen på harddisk.no butikken) så de fant fram forskjellige deler osv. Jeg hentet pcen dager etterpå og slo den på når jeg kom hjem, og lastet ned noen spill. Jeg skulle prøve spillene men det virket ikke. Det viser seg at skjermkortet mitt er for dårlig, det står at jeg har '' Standard VGA Skjermkort''. Hvordan kan jeg fikse dette? Kan ikke spille noen spill. Si ifra hvis jeg må legge ut hvilket cpu,ram osv jeg har. Har heller ikke så mye peiling på pc. Vet heller ikke hvilket skjermkort jeg kjøpte, tror det var Radeon HD 7770 1gb v2 . Håper på svar så snarest som mulig! Mvh Archus777 Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Kan virke som om det ikke er innstallert drivere for skjermkortet. Hvis du er usikker på hvilket kort det er, men vet at det er AMD så kan du prøve denne: http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Pages/auto_detect.aspx Den skal finne ut hvilket kort du har, samt laste ned riktig driver. Lenke til kommentar
Archus777 Skrevet 26. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Takk! Skal prøve det nå Lenke til kommentar
Archus777 Skrevet 26. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Ja, det virket Takker så meget ! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 26. september 2012 Rapporter Del Skrevet 26. september 2012 Du mangler nok andre drivere også som du burde få tak på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå