neb Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 hei.. jeg trenger driver cdn til asus` hovekort: asus a7n8x delux.. har prøvd på komplett der jeg kjøpte det.. fikk en pakke i posten et par dager etter jeg sendte dem mail.. denne pakken inneholdte alt untatt driver cden.. litt kjipt.. :-? Derfor lurer jeg på om noen har denne cd.. og kan brenne en versjon av den å poste den til meg.. jeg kan godt betale frakt + cd.. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 4 poster hjelper nok ikke Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Asus sine websider <- Du finner alt der Lenke til kommentar
neb Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Asus sine websider <- Du finner alt der nope har prøvd.. men finner ikke driver til ethernet kortet :-? Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 hvilket av dem da? Lenke til kommentar
t3p0s3 Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Når jeg fant alle driverene der finner nok du dem og. Jeg har akuratt samme hk som deg. edit: url: http://www.asus.com.tw/support/download/it...=A7N8X%20Deluxe der ligger nforce2 saken og 3com driveren. Trykk på "All" øverst på siden så kommer alle driverene opp. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 den ene er jo fra 3com, sjekk siden dems og hvis du ikke finner på asus Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Asus sine websider <- Du finner alt der nope har prøvd.. men finner ikke driver til ethernet kortet :-? 3comdriver Nvidia_driver Lenke til kommentar
neb Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Asus sine websider <- Du finner alt der nope har prøvd.. men finner ikke driver til ethernet kortet :-? 3comdriver Nvidia_driver linken virker.. men når du skal laste ned drivern finner den ikke stedet den skal lastes ned fra Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 linken virker.. men når du skal laste ned drivern finner den ikke stedet den skal lastes ned fra Slikt skjer på ASUS sine sider. Prøv igjen i morra. :wink: Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 3com-driveren funker den. Samme med nvidiadriverne. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 3com-driveren funker den. Samme med nvidiadriverne. Jepp, funker hos meg å. Men som jeg sa ovenfor, det har skjedd meg at jeg får beskjed om at fila ikke blir funnet, og da har det hjulpet å vente til senere. Lenke til kommentar
neb Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 3com-driveren funker den. Samme med nvidiadriverne. får siden kan ikke vises, og filen kan ikke lastes ned.. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Prøv her istedet da. Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Send en PM med din mail adresse så skal jeg sende deg filer. Har den sårt trengte cd'en... (Blei ei rar fil på 1,38mb) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå