Gå til innhold

Vil denne pcen holde til mitt bruk?


Anbefalte innlegg

skal kjøpe pc til bruk til media til tven min. hovedsaklig youtube + tv serier via nettsider. dette må fungere smertefritt. skal ikke spille noe særlig men kanskje noe surfing og synkroniseringer med ipad.

 

http://cdon.no/elektronikk/acer_aspire_revo_l70_amd_e450b_2gb_500gb_radeon_hd_6320_wlan_w7hp-20931983

 

denne tenker jeg på. god nokk til mitt bruk? dette er maksgrensa mi på pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til slikt bruk du nevner vil nok denne fungere helt utmerket - men: hvor mye minne leveres maskinen med? Det står 2GB i overskriften og 2x2GB i beskrivelsen nedenfor. 2GB vil fungere, men 4 vil være ganske mye greiere i daglig bruk om du skal surfe på nettet og ha Itunes++ gående i bakgrunnen.

Harddisken er nok i tregeste laget, så om du har anledning til å oppgradere til SSD i fremtiden er det sterkt å anbefale.

Lenke til kommentar

Låst til Clear.Fi? Det er vel strengt tatt bare et program man kan velge å ikke kjøre, evt. bare avinstallere?

Dette er ikke verdens raskeste maskin. Men budsjettet og bruksområdet tatt i betraktning tror jeg den vil fungere helt fint. Og - som bonus - er den veldig liten og lett å gjemme bort, om man vil.

Når det gjelder fjernkontroll har du jo alle muligheter senere. Selv har jeg Motorola NYXBoard og er superfornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...