Arodem Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Gjenopplev klassikerne i høyere oppløsning på moderne maskiner. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Får satse på at GOG får det med seg når de endelig får ordnet SS2-rettighetene fra de forsikringsfolkene eller den banken eller hvem det er som har rettighetene nå. Endret 26. september 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 kan dem ta diablo 2 neste med 1920x1080... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Ikke verst! Thief 2 er et fantastisk spill! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Var det i Thief II man støtte på en gruppe paladiner? Lo så jeg skreik når en av dem fant meg, brølte ut "The hammer of rightousness will fall heavily upon thy head" og deljet løs på meg. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Var det i Thief II man støtte på en gruppe paladiner? Lo så jeg skreik når en av dem fant meg, brølte ut "The hammer of rightousness will fall heavily upon thy head" og deljet løs på meg. Har ikke spilt nr 2, men i det første spillet var du innom festningen til en haug med tempelridderish fiender iallefall. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Var det i Thief II man støtte på en gruppe paladiner? Lo så jeg skreik når en av dem fant meg, brølte ut "The hammer of rightousness will fall heavily upon thy head" og deljet løs på meg. Har ikke spilt nr 2, men i det første spillet var du innom festningen til en haug med tempelridderish fiender iallefall. Hammers, you infidels! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå