BenteJa Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) I sommer var det en del artikler om Vip Parkering Gardermoen i media om hvor dårlig det firmaet var. (U)heldigvis for meg og min mann, så var vi da i syden og hadde benyttet de som parkeringsselskap da vi leste reportasjer om de. Vi har brukt Vip parkering Gardermoen tidligere og har da vært fornøyde med servicen vi har fått. Men da vi leste om Vip Parkering Gardermoen mens vi var i syden, så ble vi faktisk nervøse. Jeg vil si at på grunn av alt skribleriet i media, så ble på en måte humøret på ferien litt redusert.. den gode stemningen forsvant litt. (Så takk til journalistene som ødela litt av vår ferie) For da vi kom hjem, så var bilen like fin og hel som da vi leverte den fra oss og vi fant da ut at bekymringene vi hadde fått mens vi var på feire, de var unødvendige bekymringer. Vi skal igjen til syden nå i høstferien og vi vurderte derfor benytte et av de andre p-selskapene på Gardermoen, men etter mye snakk om saken, så fant vi ut at vi har jo alltid vært fornøyd med Vip parkering gardermoen. Bilen har alltid blitt levert i like fin stand som da vi leverte den... og sjansen for at det skal bli innbrudd i bilen mens den står parkert på gardermoen er like stor uansett hvor den står parkert. Vi har hatt innbrudd i bilen en gang før og det var da den stod "trygt" parkert i p-huset under blokka hvor vi bor. Der har vi vektere som går runder hver kveld og det er kameraovervåkning der, men alikevel ble det innbrudd i bilen. Såvår konklusjon ble til slutt at siden vi alltid har vært fornøyd med Vip parkeinr gardermoen og kommer til å bruke de igjen. Og for de som er skeptiske til et hvilket som helst parkeringsselskap, så kan de jo lage en liten felle for de. F.eks skrive av kilometermåleren når dere leverer fra dere bilen og sjekke hvor langt bilen har kjørt når dere får den tilbake igjen, dere kan legge inn et skjult kamera i bilen for å sjekke hva som faktisk skjer i bilen og rundt den mens dere er på ferie. Vi skal ikke gjøre noe av det nevnte over, for vi er jo som sagt allerede fornøyd.. og fornøyde kunder er trofaste kunder. Oppdatering: Vel, høstferien er nå over og vi brukte selvfølgelig VIP Parkering Gardermoen denne gangen også. Vi fikk bilen tilbake i samme tilstand som da vi leverte den og den hyggelige mannen fra Vip Parkering Gardermoen var faktisk den samme mannen som leverte bilen til oss sist vi brukte de også.(det var i sommer) Litt usikker på om han faktisk huska oss fra sist da, men vi sa hei igjen og han smilte bredt og sa takk det samme. Så uansett om han huska oss eller ikke, så synes vi hvertfall at det er viktig med god service og det klarte han å gi med glans denne gangen også. Jeg har nettopp tipset min gamle tante om å bruke Vip Parkeirng gardermoen når hun skal ut å resie i november. Hun hadde ikke hørt om det negatvie som ble omtalt i avisen tidligere i sommer, så var vel litt dumt av meg å nevne det da.. men jeg kunne jo ikke vite at hun ikke hadde lest om vip parkering Gardermoen. Men da jeg fortalte om den gode servicen vi har opplevd, så skal vi ikke se bort ifra at hun også kommer til å velge vip parkering gardermoen.. OOg hun håper på å få han samme"kjekke unge mannen" som vi hadde, sa hun med et glimt i øyet. Så hvis det finnes noen single "unge" menn på snart 60 år som leser dette, så er det bare å se ettter en fresh "ung" dame i sin beste alder som vimser litt småfoprvirra runtd på Gardermoen i begynnelsen av November. Si gjerne at du selv har benytta vip Parkering Gardermoen, så har dere samtalen i gang Endret 9. oktober 2012 av BenteJa Lenke til kommentar
nomore Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Seems legit. Registrere seg på et forum kun for og skryte av et selskap som har vært i hard motvind? Hva gjorde at du bestemte deg for å registrere deg og lage dette innlegget? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Leser alltid slike førsteinnlegg med en viss skepsis. Godt å høre dere er fornøyd med VIP Parkering - jeg ville uansett vært skeptisk. Bildene i media lyver neppe. http://www.tv2.no/underholdning/broom/disse-bileierne-betaler-for-vipparkering-3540644.html http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=10096796 http://old.aftenposten.no/bil/article4237701.ece http://www.glomdalen.no/nyheter/article6015848.ece Lenke til kommentar
BenteJa Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 Godt å høre dere er fornøyd med VIP Parkering - jeg ville uansett vært skeptisk. Bildene i media lyver neppe. Jeg er enig med deg.. tviler på at bildene i media lyver, men vi er fornøyde og ønsket å få frem det. Når det først står noe negativt om et selskap eller en person i media, så blir det alltid en mediestorm hvor det kun er fokusert på det negative. Ønsket derfor å si noe positivt. Lenke til kommentar
BenteJa Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 Seems legit. Registrere seg på et forum kun for og skryte av et selskap som har vært i hard motvind? Hva gjorde at du bestemte deg for å registrere deg og lage dette innlegget? Dette er kun mitt første innlegg, kommer flere og da om andre ting jeg ønsker å si noe om. Jeg er lei av urettferidighet og at kun negative ting blir omtalt. Folk er flinkere til å gi ris enn ros. Jeg synes det er synd. Siden jeg snart skal på høstferie, så kom dette med VIP Parkering opp igjen i tankene mine.. og ønsket derfor å gi videre mitt positive inntrykk som jeg fikk av Vip Parkering Gardermoen. Jeg synes det er synd at det kun er det negative skal komme frem alltid. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Ganske skrekkelige bilder i avisene det der, tror ikke jeg hadde turt å overlate bilen min til Gardemoen. Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Det er vel ikke noe verre enn å be en kompis, eller en i familien/slekta som kan kjøre dere dit og hente dere =) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå