Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hei! Har et problem når jeg trener.. Har fått beskjed av instruktør om å se rett fram når jeg trener for å ha mest mulig kontroll på øvelsen, men av og til oppstår det en situasjon hvor det kommer en fremmed jente rett i synsvinkelen min. Selv om jeg ser rett frem virker det som hun tror jeg ser på henne. Hva skal jeg gjøre? Er det normalt å se rett frem selv om det står noen hvor du skal se? Var litt vrien den der. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Samme om hun tror du ser på henne vel Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Om hun steller seg i din synsretning ber hun bare om det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Du kan jo endre vinkel på hodet fem grader og vri øyeeplet uten at det skader så veldig mange øvelser, da. Om du trener feks knebøy og ser rett frem og noen går dit så tror de nok ikke at du glaner på dem. Med mindre hun faktisk står og henger over deg mens du benkpresser... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Tren så hardt at du ikke orker å tenke på hvem du ser i øynene! Ellers er det et evig problem å hvile øynene på treningsstudio med speil over alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Takk for alle svar! Fikk nettopp erfare det idag, var mye kvinnfolk der, og jeg hadde ikke spist, og jobbet i 12 timer før jeg gikk på trening. Endte opp med at jeg ikke klarte å holde blikket noen plass. Gikk i alle retninger. :!: Edit: Hvor driver enkelte å ser på meg? :S Føler først blikket og når jeg ser opp møter jeg blikket. Da står de jo og stirrer på meg Jeg er da vel ikke så interessant? :S Greit hadde jeg stått i skuddlinjen, men de vrir seg jo faen meg 180 grader jo. Av og til undrer jeg på om det er noe gale. F.eks om jeg har buksa på knærne elns. Forstår ikke det her.. Endret 28. september 2012 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Kva trener du? Eg ser ikkje poenget med å sjå rett fram heile tida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Tror det er styrketrening. Er sånn at jeg løfter manualer, drar i sånn apparat med vekt på, løfter opp og ned vekter, benpress, "magepress" og lignende. Også bruker jeg sånn tredemølle til oppvarming men det er bare for å varme opp musklene. Fikk bare en instruksjonstime med øvelser, får liksom trent det meste fra topp til tå. Edit: Er det slik at jeg kan variere hvor jeg lar blikket vandre? Uten å holde det fokusert? Var på enkelte øvelser jeg skulle gjøre det, sånn bicepcurl og tricepsøvelse. For å få bedre kontroll (er helt ny innen trening ) Endret 28. september 2012 av Slettet-1ZSK0pUMX2 Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 (endret) Drit å tenk på at du må ha blikket ditt rett frem. Bare vær fokusert på at du gjør øvelsene riktig, om du aktiverer de riktige musklene, er pusteteknikken bra, pusher du deg selv hardt nok. De fleste har blikket festet mot seg selv, som regel ved hjelp av et speil. Eksempler. Når jeg trener knebøy ser jeg meg selv i speilet, når jeg tar benpress ser jeg på bena mine jobbe, tar jeg benk har jeg blikket festet på stanga, tar jeg biceps curl så ser jeg meg selv i speilet. Endret 28. september 2012 av Heradon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Awesome, takk for veiledning. Har nemlig merket at avogtil kjenner jeg ikke f.eks at det strammer seg i magemusklene også plutselig gjør jeg det på en litt annen måte og da strammer det seg som ville helvete. Da gjør jeg det, og fokuserer kun på at øvelsene går rett for seg og gir litt mer faen i hvor jeg plasserer blikket. Var bare bekymra for om jeg "måtte" ha blikket på en bestemt plass, men det her oppklarte mye for meg. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Du kan ta det helt med ro, de fleste som er på en gym er så opptatt med sin egen greie at de enser det ikke om det skulle se ut som om du så på de. Og OM en jente/dame skulle se deg rett i øynene så ikke mist blikket men følg det. LIKE A BOSS! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ha blikket på bicepsene dine Om du ikke ser de bra nok, gå nærmere speilet og trekk armene litt opp Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Tror det har litt med selvtillitt å gjøre egentlig. Når jeg kjører sett ser jeg stort sett på et punkt i taket/veggen, mens i pauser ser jeg på tvn, andres teknikk eller assen til jentene som trener Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Så lenge jeg ikke mister balanse/kontroll av å skifte blikk så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 9. oktober 2012 Del Skrevet 9. oktober 2012 Hvorfor bry seg i det hele tatt! Konsentrer deg om deg selv ikke alle andre! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Holdt på å gå meg rett av tredemølla en dag når jeg skulle shuffle musikk. Småflaut igrunn :!: Bryr meg kun fordi det blir et automatisk "problem". Akkurat det samme som at man automatisk ser på andre, så registrerer jeg det automatisk, som igjen gjør at jeg føler meg noe utilpass der jeg styrer på som ville helvete. Men har heldigvis etterhvert brydd meg mindre om det, så nå går det ganske fint Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Tror det har litt med selvtillitt å gjøre egentlig. Når jeg kjører sett ser jeg stort sett på et punkt i taket/veggen, mens i pauser ser jeg på tvn, andres teknikk eller assen til jentene som trener This and that. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. oktober 2012 Del Skrevet 25. oktober 2012 Når ei jente går forbi deg er det viktig å ikke puste tungt og se sliten ut, men ta det kult og se ut som om du har stålkontroll. Hvis hun er pen, kan du glise, gjøre et kast med hodet og si "hey, er du hypp på å hooke up i dusjen etterpå?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå