kaaasen Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hei! Etter rundt ti - maks elleve måneder har min HTC Incredible S begynt å synge på siste verset. Jeg merket det da jeg jobbet i helgen, og telefonen begynte å mase over at laderen (billader) ikke klarte å levere nok strøm, og at jeg måtte avslutte noen apper. Jeg restartet da hele telefonen, men den fortsatte å mase om det samme. I tillegg sluttet den å lade. Da jeg kom hjem koblet jeg telefonen til den vanlige laderen, men etter åtte timers søvn var telefonen like død. Det som er problemet antar jeg, er at den ikke får god nok kontakt. Da jeg begynte å lirke på ladepluggen (mikro usb) ladet den, og jeg har kunne brukt den halvveis OK de siste dagene - helt frem til i dag morges. Nå lader den ikke lenger i det hele tatt. Som jeg nevnte litt over her antar jeg at det er dårlig kontakt, for det hjelper ikke hvilken lader jeg bruker. Når det gjelder hvordan jeg har brukt telefonen har jeg brukt den likt som jeg har brukt alle mine andre - de har noen ganger gått i bakken, men er stort sett hele og fine (med unntak av at lakken er slitt bort). I tillegg har jeg brukt mobiltelefonen mye imens den har stått i laderen, noe som sikkert har gjort at den er slik den er i dag. Personlig mener jeg at det er innenfor normal bruk, men hva mener dere? Er det bare å kassere telefonen, eller er det noe jeg kan kreve utbedret? Jeg har svært liten greie på hvilke rettigheter jeg har som forbruker som dere sikkert forstår. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Det vil være veldig lett for butikken der du har kjøpt telefonen å påstå at du har vore for hardhendt med ladepluggen din og ødelagt telefonen på den måten. Men du kan jo prøve. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 Det vil være veldig lett for butikken der du har kjøpt telefonen å påstå at du har vore for hardhendt med ladepluggen din og ødelagt telefonen på den måten. Men du kan jo prøve. Det er akkurat det jeg frykter også. Telefonen er kjøpt via Chess.no, så det er ikke bare-bare å stikke innom. =/ Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Den laderen som fulgte med min gamle HTC Desire var elendig. Etter noen ukers bruk ble det dårlig forbindelse mellom den og telefonen. Problemet løste seg da jeg brukte en Samsunglader isteden. Edit: så nå at du har prøvd ulike ladere uten hell. Det skal jo uansett være en reklamasjonssak. Endret 26. september 2012 av Distressor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå