Th0mas Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Vet ikke om dette er riktig forum, men: Når jeg starter opp maskinen så tar det ca. 1 min fra jeg har kommet inn i windows, til min datamaskin kommer fram. Når jeg trykker på min datamaskin så begynner den å søke. Den ¤%& lommelykta kommer fram. Får heller ikke kobla til internett Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Jaa, hadde vært fint hvis noen kunne svare... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Vil tro du får mer svar hvis du leter / spør i ->Forum -> Programvare -> Windows. Er nok ikke maskinvaren din det er noe feil med..... Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 Ok, skal prøve der Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 prøv og ta en defragmentering! Lenke til kommentar
Th0mas Skrevet 6. september 2003 Forfatter Del Skrevet 6. september 2003 kan jo alltids prøve, men jeg formaterte C: for 2 dager siden. Det var sånn før det oxo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå