Tesgah Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Fremragende kamp om overlevelse i verdensrommet. Les hele saken Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 hmm, interessant vet jeg har sett det på steam en eller annen gang, men det var godt på vei inn i glemmeboken Får legge det til ønskelisten Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Bra anmeldelse, som passer godt mitt inntrykk/erfaring med spillet etter en god del spille timer. En ting som ikke er nevnt er at ved å ha noen systemer, våpen, droner eller mannskap om bord så vil det gi spesielle valg (i blå tekst) alternativer i noen situasjoner. For å ta edderkoppene som ett eksempel, så er det lurt å ha en anti-personel drone, den rydder dem pent av veien uten risiko til resten av mannskapet. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Med den grafikken burde det passe utmerket på mobiler og pads..? Lenke til kommentar
entername Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Første spelet eg for min del har spelt den siste tia som lett er 10 av 10. Einig i at grafikken ikkje er fantastisk, men er over middels gla i scfi (stargate, startrek, battelstar galactica) so bruker du fantasien på den siste prosenten. 99% av spelet som produkt er uansett fantastisk. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Kjøper man direkte fra utviklerne får man prisen i dollar *og* man får en Steam-nøkkel. Litt penger å spare for de som liker det. 4 Lenke til kommentar
DeepW Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Kjøper man direkte fra utviklerne får man prisen i dollar *og* man får en Steam-nøkkel. Litt penger å spare for de som liker det. Me like Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Kjøper man direkte fra utviklerne får man prisen i dollar *og* man får en Steam-nøkkel. Litt penger å spare for de som liker det. Det var nettopp det jeg lurte på. Liker Steam. Ikke like glad i usd = euro politikken. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Flott anmeldelse. En god motvekt til den latterlige anmeldelsen Pressfire klarte å lire av seg. Er vel ikke mer enn en 8er egentlig, men i forhold til resten av 9erne Gamer strør rundt seg så er det vel fortjent. Håper flere går til innkjøp av dette nå. Et av årets soleklart beste spill. FTL er avhengighetsskapende og passe vanskelig, men skulle personlig sett at det var flere events. Som nevnt i anmeldelsen så vet man stort sett hva som skjer etter å ha spilt en del ganger. Allikevel har det sjeldent vært så morsomt å dø i et spill. Hvis dette blir den typiske Kickstarterstandarden, så blir 2013 tidenes beste spillår. Lenke til kommentar
Wartorn Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Jeg er ikke enig at det at det kunne vært bedre og dypere er pirk. Dette spillet er mer en gameplay-demo enn noe annet. Et konsept. Bare man skraper på overflaten har man allerede nådd bunnen. Jeg skulle gjerne likt at de tok seg mye mer tid før de gav ut spillet etter kickstarteren. Denne karakteren er alt for høy. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Til en pris på 10 euro (eller 10 USD fra utviklerene) tror jeg man får spillbarhet i bøtter og spann. Jeg er kjempefornøyd. Hadde det vært en fullpristittel hadde selvsagt forventningene vært annerledes. 1 Lenke til kommentar
jihn Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Har brukt mange timer på FTL, og det er rett og slett et glimrende spill. Som anmelder falt også jeg pladask for det fantastiske valget av musikk. Mye god underholdning for en rimelig penge! 9/10 Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Kommer til å kjøpe dette når jeg kommer hjem, det virket morsomt Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Klart ett av årets beste spill. Den gode følelsen av å ha kommet lengre fordi man har raffinert strategien sin siden sist forsøk er ekstrem. Har enda ikke kommet lengre enn sector 6 på Normal though... Som oftest føler jeg det er min skyld når jeg dør. Valg man gjør der og da eller dumme valg man har gjort tidligere. I følte jeg at jeg hadde full kontroll med 7 crew members, 4 våpen, crew teleporter og oppgraderte skjold. Jeg klarte å vinne en kamp mot en Elite fighter i sektor 5, en av de som dukker opp når rebelsene tar deg igjen. De har 5 shield bars og sinnsykt med hull. To hopp senere er jeg død fordi jeg var gniten og ikke ville selge Defense Droid MK2en min for å ha råd til å reparere hull. Det var episk alikevel. Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Som "alene ute i rommet" simulator synes jeg spillet er ufattelig bra, og nerden i meg koser seg hver gang jeg spiller. Som et spill i "roguelike" sjangeren er jeg ikke like fornøyd. Vanskelighetsgraden er litt merkelig, siste sektor er helt hinsides alle de andre. Dette fører til at variasjonen hvordan skipet kan bygges opp egentlig er ganske begrenset med mindre du har avsindig flaks. Jeg er fullstendig klar over at dette er kjennetegn for sjangeren, men spill som feks binding of isaac balanserer dette langt bedre og har mye lengre levetid i mine øyne. Likevel så er spillet absolutt verdt prisen, og det er meget hyggelig å se at kickstarter bærer frukter. Endret 26. september 2012 av Wrathmont Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Kjøper man direkte fra utviklerne får man prisen i dollar *og* man får en Steam-nøkkel. Litt penger å spare for de som liker det. Kan òg nemne at det same gjeld om du kjøper frå GoG. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Kjøper man direkte fra utviklerne får man prisen i dollar *og* man får en Steam-nøkkel. Litt penger å spare for de som liker det. Kan òg nemne at det same gjeld om du kjøper frå GoG. 10$ kanskje, men steam-nøkkel er vel heller tvilsomt? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 10$ kanskje, men steam-nøkkel er vel heller tvilsomt? Da får du ta en nærmere titt på http://www.ftlgame.com/ Download FTL: Faster Than Light now, cross-platform, DRM free, and redeemable on Steam! I rest my case. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 I rest my case. Var ikke mye kasse å riste med tanke på at du snakker om HumbleBundle sin Humble Store og Godsaker snakker om GoG. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 10$ kanskje, men steam-nøkkel er vel heller tvilsomt? Har ikkje prøvd å redeeme nøkkelen på Steam sjølv, men eg trur det skal gå derifrå òg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå