Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Litt synsing rundt nye Mercedes A-klasse?

Bjerknez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så bildene. fin bil...

Jeg skal hente min i morgen, jeg har ikke sett den enda.. Det blir stor forandring å gå fra smart (en lånebil som jeg har hatt det siste) til A klass. Likevel blir det stor foskjell fra mazda 3 til klass A.

Jeg var heldig med å selge min mazda 3 på finn i begynnelse av januar.. Bilen sto i ca 3 uker før den ble solgt.

Du får ta noen bilde og legge ut når du har hentet den.

Jeg har ikke fått solgt min bil enda, så ser ut som jeg må gå for innbytte.

Så hvis noen som vil ha en Golf GTD til en veldig god pris, er det bare å ta kontakt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg så bildene. fin bil...

Jeg skal hente min i morgen, jeg har ikke sett den enda.. Det blir stor forandring å gå fra smart (en lånebil som jeg har hatt det siste) til A klass. Likevel blir det stor foskjell fra mazda 3 til klass A.

Jeg var heldig med å selge min mazda 3 på finn i begynnelse av januar.. Bilen sto i ca 3 uker før den ble solgt.

Her kommer noe bilder..

post-291126-0-29869100-1360851511_thumb.jpg

post-291126-0-96472700-1360851518_thumb.jpg

Endret av S103584
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ser ikke dum ut denne :)

Riktig farge er det også :)

Sant! Har du solgt bilen din eller skal du gå for innbytte?

Jeg leste et sted om en apps ” Digital DriveStyle” blir smartphone bredt integret i A-klasse. Slik at med en I-phone 4/4S, kan man gå til facebook , twitter se video eller spille musikk fra I-phone og høre på internettradioen samt car finder (å finne igjen bilen hvor den er parket). Applikasjon støtter Audio 20 CD og Comand Online.. Jeg finner ikke den applikasjon på App Store.. Er noen peiling?

Lenke til kommentar

Nydelig biler uten tvil, gratulerer så mye på etterskudd. Har aldri vært noe særlig begeistret for mindre biler, men denne nye A-klassen har lekre linjer.

Jeg hadde nok heller valgt en brukt og sprekere E serie fra MB til samme prisen, men noen må jo også kjøpe nye biler :)

Endret av San22_
Lenke til kommentar

BjerkneZ, har du noen planer om å få testet bilen skikkelig under trygge* omstendigheter, f.eks banekjøring eller tur til Tyskland?

*) Altså uten fare for å miste lappen.

Nei, jeg har nok ingen planer om det.

Føler jeg har fått kjørt fra meg såpass, så den tiden er over. For all del, jeg kommer til å dra på litt i noen tillfeller med tanke på aksellerasjon etc. men det blir nok ikke noe banekjøring på meg nei. Da ryker nok også forsikringen hvis det skulle skje uhell og det kan fort bli dyrt :)

Det viktigste for meg er forbikjøringsegenskaper og god aksellerasjon under normale forhold ved kjøp av en bil med slik motor. Topp hastighet, breisladder og banekjøring er jeg ikke veldig interressert i gitt :)

Lenke til kommentar

Nydelig biler uten tvil, gratulerer så mye på etterskudd. Har aldri vært noe særlig begeistret for mindre biler, men denne nye A-klassen har lekre linjer.

Jeg hadde nok heller valgt en brukt og sprekere E serie fra MB til samme prisen, men noen må jo også kjøpe nye biler :)

Det er sant at man kanskje kan få mye mer med en brukt E klassen.. Det er smak sak, jeg er ikke i større bil.. A- klassen er størrelse som passer og en liten bil med stor montor er gøy å kjære.. Jeg har en 136 h i den lille bilen. Ikke noe problem å ta luke parkering selv at det er snø eller glatt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...