BMWCoupeFtw Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Oioi! Ser utrolig bra ut Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Takk for det Blir spennende å se denne vogna ferdig klargjort ja... skal innrømme det Lenke til kommentar
BMWCoupeFtw Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Har ikke sett noen nyere A-klasser med slik grill, er det noe spesiell AMG grill? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Det er i utgangspunktet kun A250 med AMG Sport pakke som har denne grillen Lenke til kommentar
S103584 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Hvis du har prøvekjørt den nye A-klassen hvordan er støy inni bilen? Spesielt med tanke på veistly på dårlig asfalt. Det er jo bare fæl jævlig asfalt her omkring hvor jeg bor... 19. blir om en uke.. Koselig med en tur til Tysland.. du må undersøke litt, bilen kan være klar allerede uke 9 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 (endret) Her er noen mobilshots av den nye bilen Utrolig fin bil! Jeg syns jeg så en ganske lik i Øyer for noen timer siden Endret 12. februar 2013 av Kabom Lenke til kommentar
S103584 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Johoo!!! Min bil har kommet til forhandler nå! Skal bort å kikke på den i lunsjen ; Desverre så får jeg ikke hentet den på et par tre uker ennå, da jeg ikke gidder å betale dobbelt opp for to biler Så bra! Har du sett den? Du må gå å ta bilde... jeg får min i morgen eller torsdag i følge selgeren.. Lenke til kommentar
S103584 Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 Oioi! Ser utrolig bra ut Den vil det sikker .. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2013 Så bra! Har du sett den? Du må gå å ta bilde... jeg får min i morgen eller torsdag i følge selgeren.. Bildene ser du på side fem i denne tråden Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 19. blir om en uke.. Koselig med en tur til Tysland.. du må undersøke litt, bilen kan være klar allerede uke 9 Nå tror jeg du siterte feil person Lenke til kommentar
hardlock Skrevet 12. februar 2013 Del Skrevet 12. februar 2013 19. blir om en uke.. Koselig med en tur til Tysland.. du må undersøke litt, bilen kan være klar allerede uke 9 Regner med at det var meg du ville sitere Blir kult å plukke opp bilene på fabrikken Må bare få alt til å stemme med ferie osv. Noen som vet hvordan veiene gjennom Tyskland og Danmark er i begynnelsen av Mars? Regner med at jeg må kjøre hjem på sommerdekk... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Det har kommet litt mer info om A45 AMG nå. Den kommer visst med 360 hk. Mercedes påstår med dette at de lager verdens kraftigste serieproduserte rekke-firer. Det blir også 4-hjulsdrift. http://bilnorge.no/artikkel.php?aid=40517 Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Bilen og interiøret var veldig fint, men instrument panelet så jo utrolig jalla ut i forhold.. Rart de ikke har påkostet det litt mer. Lenke til kommentar
S103584 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Bildene ser du på side fem i denne tråden Jeg så bildene. fin bil... Jeg skal hente min i morgen, jeg har ikke sett den enda.. Det blir stor forandring å gå fra smart (en lånebil som jeg har hatt det siste) til A klass. Likevel blir det stor foskjell fra mazda 3 til klass A. Jeg var heldig med å selge min mazda 3 på finn i begynnelse av januar.. Bilen sto i ca 3 uker før den ble solgt. Lenke til kommentar
S103584 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Regner med at det var meg du ville sitere Blir kult å plukke opp bilene på fabrikken Må bare få alt til å stemme med ferie osv. Noen som vet hvordan veiene gjennom Tyskland og Danmark er i begynnelsen av Mars? Regner med at jeg må kjøre hjem på sommerdekk... Ja, det var deg jeg refererte. Du må undersøke, jeg tror bilen din kommer til å bli ferdig montert allerede uke 9. Det virker som ventetid er blitt mindre.. Dessverre har jeg ikke kjørt via Danmark og Sverige fra Tirsland. det låner kanskje seg å seile med bot.. Lenke til kommentar
S103584 Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Ja, det var deg jeg refererte. Du må undersøke, jeg tror bilen din kommer til å bli ferdig montert allerede uke 9. Det virker som ventetid er blitt mindre.. Dessverre har jeg ikke kjørt via Danmark og Sverige fra Tirsland. det låner kanskje seg å seile med bot.. Mener å ta båt.. Lenke til kommentar
S103584 Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Det har kommet litt mer info om A45 AMG nå. Den kommer visst med 360 hk. Mercedes påstår med dette at de lager verdens kraftigste serieproduserte rekke-firer. Det blir også 4-hjulsdrift. http://bilnorge.no/a...l.php?aid=40517 takk for info.. tiff Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 14. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2013 A45 AMG var en utrolig tøff bil, men utseendemessig synes jeg ikke den er nevneverdig "råere" enn A250 Sport AMG. Jeg liker diamantgrillen til Sport AMG bedre feks. Derimot er fremsetene litt kulere i A45 AMG. Ellers så er det veldig små forskjeller så langt jeg kan se. Sef. bortsett fra motoren som kommer til å ekskludere denne fra det norske markedet. Jeg tipper på en pris rundt 7-800.000,- i Norge med den motoren... ? Tøff bil, men jeg ville nok valgt noe annet til en slik pris. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Mener å ta båt.. Ta Kiel ferga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå