Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Litt synsing rundt nye Mercedes A-klasse?

Bjerknez

Anbefalte innlegg

Takk for det Ziuuung :)

Over 200HK'er i en så liten bil blir morsomt.

Den er oppgitt til 6.6sek. fra 0-100km/t og den blir enda raskere med AMG sport-pakken da det står at ESP/girkasse etc. blir tunet for å få en råere motorlyd samt heftigere aksellerasjon. Hvor mye det utgjør vet jeg ikke, men det blir nok bra uansett :)

Men er usikker på hvilken farge jeg vil ha. Står mellom sølvgrå og sort (metallic). Har enda til gode og se bilder av bilen med sort lakk, men A-klassen med AMG styling er veldig flott med grå farge vertfall...

Mercedes-A-Klasse-A250-mit-AMG-Sportpaket-W176-Frontschuerze-800x600-Autohaus-Kunzmann-29-neu.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for linken IT-Henrik...... :)

Jeg tror at det lille røde feltet på fangeren forran, samt de små røde ringene rundt lyktene og de røde bremsekaliprene vil gjøre at sortfargen blir veldig bra.

Bare ikke det som er rødt fremtoner seg alt for mye...

Tror jeg går for sort altså.... men....

Lenke til kommentar

Av de fargene jeg har sett, syntes jeg faktisk hvit er den fineste. Jeg har tilgode å se den i svart da:)

Hvit gjør jo at bilen ser større ut, og omvendt med svart...

0-100 på 6,6 blir litt for tregt for meg.. Er nede på 3,0 selv... (mobbe) :p

Lenke til kommentar

Korrekt :)

Jeg har en stor lidenskap for bil, men det har blitt "kjedelig" etter jeg begynte med to hjul...

Spreke biler er gøy, men det koster så vanvittig mye mere... Det er også en bedre mestringsfølelse på sykkel, og ingenting er som å ha ett skikkelig nedlegg igjenom en sving og kjenne adrenalinet og hjertepumpe for fullt :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Korrekt :)

Jeg har en stor lidenskap for bil, men det har blitt "kjedelig" etter jeg begynte med to hjul...

Spreke biler er gøy, men det koster så vanvittig mye mere... Det er også en bedre mestringsfølelse på sykkel, og ingenting er som å ha ett skikkelig nedlegg igjenom en sving og kjenne adrenalinet og hjertepumpe for fullt :D

Du er en såkalt donor med andre ord? :tease:

Lenke til kommentar

Jøss, såpass. Vil da tro du har fått mer riktig informasjon enn meg med andre ord (med tanke på at du faktisk har bestilt). Aner ikke hvordan de prioriterer hvilke biler som blir bygg først jeg. Godt mulig de har solgt enormt med biler siden forrige uke også:p

Forresten, gratulerer med flott bil:)

Lenke til kommentar

Kan jo hende, men HELT sikker kan jeg jo ikek være.

men han sa at det var en før meg som bestilte en A-200 og han fikk bilen i slutten av februar. At du da skulle få den i juletider hvis du bestiller nå høres merkelig ut :)

Takk for det :)

men det er så lenge til jeg får den at jeg ikke en gang har begynt å glede meg.

Lenke til kommentar

Hadde en kompis som kjørte seg i hjel på sykkel. Det var ikke så kult.

Men man lærer vel ikke før det er for sent :)

Man må kjenne sine egene begrensninger..

Så klart er det mindre som skal til med MC, og tilfeldigheter får man ikke gjort noe med!

Men man kan gjøre ganske mye selv for at det ikke skal gå galt....

Forøvrig er nok svart ett bra valg på bilen :)

Lenke til kommentar

De fleste kjenner vel sine begrensninger, frem til det går galt:)

Er veldig lett å være etterpåklok og du er helt på grensen til å trå feil når du undergraver min avdøde kompis sine ferdigheter. Han var en ganske så dreven/erfaren motorsykklist. For ordens skyld kan jeg si at det ikke var fart som drepte han, men en elg som kom overasskende på som igjen gjorde at han ble drept.

Joda, man skal altid kjøre slik at man kan stoppe for enhver situasjon, men selv de mest erfarne i verden er uheldige.

Ingen sure miner fra min side by the way :)

Men nok om det....

Svart blir nok veldig flott på den bilen ja. Vurderte også hvit en stund, men hvit farge på en slik bil ser liksom litt "damete" ut. En sort bil med slike røde små detaljer tror jeg blir tøft. Andrevalget var nok sølvgrå, men den ble liksom litt "kjedelig" igjen...

Lenke til kommentar

Jøss, såpass. Vil da tro du har fått mer riktig informasjon enn meg med andre ord (med tanke på at du faktisk har bestilt). Aner ikke hvordan de prioriterer hvilke biler som blir bygg først jeg. Godt mulig de har solgt enormt med biler siden forrige uke også :p

Da har jeg nettopp fått bekreftet at produksjonen av min bil starter den andre uken i mars 2013. Etter at den er produsert tar det 2-3 uker før den er hos forhandler.

Så hvis din er ferdig på 3mnd. så er dette rart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...