North_Bridge Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Vel, har nå stressa rundt med den svarte utgangen på lydkorte mitt. Men det vil ikke virke. Tror jeg må instalere nyere drivere eller noe. Den grønn(UT) fungere helt fint. Bare det at jeg har et lyd system til dette og som kan ha senter, front og bak høytalere... Så hvorfor vil ikke den svarte fungere? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 fordi driverne ikke er i, eller fordi du ikke har spesifisert i lydkortmixeren at du bruker 4.1 lydsystem, gjøres i mixer og kontrollpanel der du kan velge kvadrifoniske høytalere eller noe Lenke til kommentar
North_Bridge Skrevet 4. september 2003 Forfatter Del Skrevet 4. september 2003 Noen da som vet hvor jeg kan få tak i de nyeste driverene til XP(eller alle for den del) på nette? De som fulgte med cden virker litt u-oppdaterte. Jeg har vært på hjemmesidene til creative med det er noe galt med driver databasen deres eller noe... og alle sider (som www.pc-drivers.net) går heller ikke siden de bare har linka seg på den samme filen hos creative. Så er det et annet sted jeg kan laste det ned? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Finnes det ikke fire-fem forskjellige steder hos Creative å laste ned..? (En i hver verdensdel?) Lenke til kommentar
North_Bridge Skrevet 5. september 2003 Forfatter Del Skrevet 5. september 2003 Vel, jeg fant driverene. På asia serveren :-) Men jeg vil råde creativ til å rydde opp på serverene deres. Filen jeg skulle ha tak i lå ikke på Europa eller USA server, men på Asia. Så da var halve problemet løst. Skal nå instalere driverene så får vi se om vi får noe liv i den "svarte porten" på lydkorte mitt... Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Flotters! (Har liggende drivere til mitt SoundBlaster16 og til mitt Live!-kort, så har ikke lengre særlige behov for å laste ned drivere...) Du kan jo maile Creative og fortelle om dine opplevelser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå