Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Runker jeg i søvne?

Anbefalte innlegg

Så her er dealen. Sambo fortalte meg at hun en gang trodde at hun hadde hørt meg runke i søvne, og jeg visste ærlig talt ikke hva jeg skulle svare på dette. Men jeg sover naken, og drømmer vel de samme drømmene som alle andre menn gjør.

Men når jeg da drømmer at jeg runker, eller drømmer at jeg har sex, hva skjer egentlig utenfor drømmenes verden? Har jeg en faktisk ereksjon og drar den i søvne? Hvor sinnsykt kleint er vel ikke det?

Er jo så kleint at om noen hadde hørt det, hadde de hvertfall ALDRI tatt det opp med meg.. Jeg er selvfølgelig ikke sikker, derav posten, men gudene vet.

Noen kyndige som kan gi et godt svar på problemstillingen? Anonym poster: d812a4b9c4b34534f0bfc51f57c4bf74 Anonym poster: d812a4b9c4b34534f0bfc51f57c4bf74

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet så er det fullt mulig. Mener å ha lest her på forumet før om en fyr som fikk orgasme i søvne og våkna opp med sæd i underbuksa(!)

Bare å ikke runke eller ha sex på en god stund (for meg maks en uke) så vil det skje med deg og. Og stol på meg, våte drømmer er mye bedre :3 Jeg vet ikke om jeg faktisk runker i søvne, men får iallefall orgasmer. Anonym poster: 9c6964d0f7ce0241c1b2d383310bed7e

Lenke til kommentar

Ellers så kan det hende at du faktisk "går" i søvne og noen ganger er i et stadiet der hjernen din tror du sover, mens kroppen noe annet. Og at du enten begynner å dra den da eller at du får en våt drøm mens du er i søvne.

Uansett: Jeg ville ikke syntes at det er kleint. Det er tross alt samboeren din og jeg vil ikke tro at dere er redd for å være seksuelle med hverandre, og siden et i søvne så gjør du det ikke bevisst. Anonym poster: 9c6964d0f7ce0241c1b2d383310bed7e

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet så er det fullt mulig. Mener å ha lest her på forumet før om en fyr som fikk orgasme i søvne og våkna opp med sæd i underbuksa(!)

Bare å ikke runke eller ha sex på en god stund (for meg maks en uke) så vil det skje med deg og. Og stol på meg, våte drømmer er mye bedre :3 Jeg vet ikke om jeg faktisk runker i søvne, men får iallefall orgasmer. Anonym poster: 9c6964d0f7ce0241c1b2d383310bed7e

Hvorfor gjøre det når jeg ikke må?

Lenke til kommentar

Hvorfor gjøre det når jeg ikke må?

Nei har ikke sagt at du må, men det virka bare som at du syntes at det var rart at noen kan få våte drømmer og at du muligens var nysjerrig på det. Anonym poster: 9c6964d0f7ce0241c1b2d383310bed7e

Lenke til kommentar

Jeg gjør noe lignende selv, men hele greia skjer mens jeg ligger i sånn halvsøvn. Jeg skjønner liksom hva som skjer, samtidig fortsetter jeg uten at jeg helt kan kontrollere det. Likevel har jeg på en måte en viss kontroll føler jeg. Ofte når jeg våkner helt til stopper jeg og er litt små forvirra, og tenker bare "hva faen holder jeg på med??" (Et eksempel kan være at jeg har begynt å runke mens det er mange folk i huset som kan høre meg, noe jeg aldri hadde funnet på ellers)

Hele greia er merkelig siden det gjerne skjer kun mens jeg er i halvsøvne. Det er litt som når du snakker med folk om morgenen; Du er på en måte klar over at du gjør det, men sliter gjerne med å huske det etterpå og kroppen gjør det ganske automatisk.

Det er snåle greier. Glad det skjer ganske sjeldent da, sikkert sånn 10 ganger i året eller noe. Anonym poster: 8aa3d6b2b796e9b21249d7adadffa32a

Lenke til kommentar

Leste i en bok i dag på et legesenter spesialisert på sex at det du går gjennom TS, er HELT vanlig. Det skjer alle en eller annen gang, som regel i ung alder. Så lenge du ikke prøver å ligge med ei i søvne, går det bra.

Hvor gammel er du, TS?

Endret av Brometheus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...