Trond Olav Løkken Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Gravane Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Fin høststemning fra en sommerby... Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Hadde det vært båter av tre, hadde det ikke vært så mange av dem , hvem har tid nå Livfullt bilde - I mine øyne stemmer alt. Levende - varme farger, skarpt og en komposisjon som trekker meg inn i bildet og gjør at jeg tror jeg er der Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 30. september 2012 Forfatter Del Skrevet 30. september 2012 Hadde det vært båter av tre, hadde det ikke vært så mange av dem , hvem har tid nå ;)Livfullt bilde - I mine øyne stemmer alt. Levende - varme farger, skarpt og en komposisjon som trekker meg inn i bildet og gjør at jeg tror jeg er der Ja, du har fullstendig rett i det. Å holde tritt med trebåtens tendens til gråning og nedbryting, krever godt timet oppfølging- Takker for tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg