Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han tar ikke initativ hjemme?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han driver vel bare å tøffer seg for kompisene sine på skolen, ikke at jeg helt ser logikken i det. Hvis han synes du er heit så er det rart han ikke er all over deg på hjemmebane også. Mulig det blir for mye av det gode på en dag?

Uansett, 16 og 18, ikke noe problem. 16 = lovlig, å dere er begge ungdommer.

Lenke til kommentar

Er en jente på 18 år.

Har møtt en gutt som er to år yngre enn meg, og han er så deilig!

Han er ''all over'' når vi møtes på skolen, men på hjemmebane tar han aldri kontakt.. skjønner ikke dette. Normalt tar guttene kontakt hele tiden, og nå så er det bare merkelig. må innrømme at jeg liker det. Er litt sånn ''vil ha det jeg ikke kan få'' opplegg.

Men vet liiksom ikke helt hvordan jeg skal gå fram.. Er det ille prøve seg på en som nylig er fylt 16,eller er det okay? noen tanker? :p

Litt OT, men du er en jente på 18 og kaller deg selv hallaballa12? Beklager, men jeg klarer virkelig ikke å se troverdigheten i det.
Lenke til kommentar

''Litt OT, men du er en jente på 18 og kaller deg selv hallaballa12? Beklager, men jeg klarer virkelig ikke å se troverdigheten i det.''

LITT ot.. Veldig ot.

har du noe imot det? Å hvorfor klarer du ikke det? å hvorfor skal du det?

Så i dine øyne, hvis jeg ble døpt Snorre langballe, så hadde det ikke vært troverdighet i meg som menneske? ;)

Kødda. Men serr, unødvendig av deg. Jeg heter hallaballa12 fordi jeg har lyst, og fordi det var det første som falt meg inn. Og ikke minst, fordi jeg ikke vil noen skal vite hvem jeg er.. å det finner sannsynligvis ingen ut, med ett sånt navn. God ide? JAJEPP.

Jeg er en kreativ sjel, her har du noe å lære.

Kanskje noe som, hallaballababy123. Your welcome

Hehe, ditt svar er nok i seg selv for å bekrefte det jeg trodde. Hvis du hadde blitt døpt Snorre Langballe og vært jente, synes jeg synd på deg. Dumme spørsmål fortjener dumme svar. God helg!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...