hallaballa12 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) dfdf Endret 28. september 2012 av hallaballa12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Du er atten, og han er seksten? Du føler deg som en pedofil…? Lenke til kommentar
Trådstarter Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 jeg er (95er) 17, send meg pm om det ikke ordner seg pus <3 2 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Han driver vel bare å tøffer seg for kompisene sine på skolen, ikke at jeg helt ser logikken i det. Hvis han synes du er heit så er det rart han ikke er all over deg på hjemmebane også. Mulig det blir for mye av det gode på en dag? Uansett, 16 og 18, ikke noe problem. 16 = lovlig, å dere er begge ungdommer. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Skjønner ikke hvordan en jente på 18 kan syntes en gutt på 16 er digg. De er jo så små... Anyway, krev kontakt av han. Gutter er ikke lenger de som skal "starte". Krev noe av han og du skjønner fort hvor han ligger. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Nittutt snakker sant. Gutter på den alderen er i de aller fleste tilfeller noe uerfarne og trenger veiledning. Det kan jo også hende at han skal tøffe seg for kompisene sine, som Brometheus skriver. Spesielt hvis du er spesielt pen/''hot''. 1 Lenke til kommentar
hallaballa12 Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 (endret) fdfdf Endret 28. september 2012 av hallaballa12 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Veldig klemmete, ikke ute etter noe mer. Høres veldig ut som et par jeg kjente på den tiden også. Nå har de fleste kommet ut av skapet. =) Lenke til kommentar
hallaballa12 Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 (endret) ,-.,- Endret 28. september 2012 av hallaballa12 Lenke til kommentar
vlc Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Er en jente på 18 år. Har møtt en gutt som er to år yngre enn meg, og han er så deilig! Han er ''all over'' når vi møtes på skolen, men på hjemmebane tar han aldri kontakt.. skjønner ikke dette. Normalt tar guttene kontakt hele tiden, og nå så er det bare merkelig. må innrømme at jeg liker det. Er litt sånn ''vil ha det jeg ikke kan få'' opplegg. Men vet liiksom ikke helt hvordan jeg skal gå fram.. Er det ille prøve seg på en som nylig er fylt 16,eller er det okay? noen tanker? Litt OT, men du er en jente på 18 og kaller deg selv hallaballa12? Beklager, men jeg klarer virkelig ikke å se troverdigheten i det. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 En 18 år gammel jente har forhåpentligvis tatt på flere baller enn en 18 år gammel gutt. Lenke til kommentar
hallaballa12 Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 (endret) kkjk Endret 28. september 2012 av hallaballa12 Lenke til kommentar
vlc Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 ''Litt OT, men du er en jente på 18 og kaller deg selv hallaballa12? Beklager, men jeg klarer virkelig ikke å se troverdigheten i det.'' LITT ot.. Veldig ot. har du noe imot det? Å hvorfor klarer du ikke det? å hvorfor skal du det? Så i dine øyne, hvis jeg ble døpt Snorre langballe, så hadde det ikke vært troverdighet i meg som menneske? Kødda. Men serr, unødvendig av deg. Jeg heter hallaballa12 fordi jeg har lyst, og fordi det var det første som falt meg inn. Og ikke minst, fordi jeg ikke vil noen skal vite hvem jeg er.. å det finner sannsynligvis ingen ut, med ett sånt navn. God ide? JAJEPP. Jeg er en kreativ sjel, her har du noe å lære. Kanskje noe som, hallaballababy123. Your welcome Hehe, ditt svar er nok i seg selv for å bekrefte det jeg trodde. Hvis du hadde blitt døpt Snorre Langballe og vært jente, synes jeg synd på deg. Dumme spørsmål fortjener dumme svar. God helg! Lenke til kommentar
hallaballa12 Skrevet 28. september 2012 Forfatter Del Skrevet 28. september 2012 (endret) jjhjh Endret 28. september 2012 av hallaballa12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå