Latias Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Capital One Cup 26-09-2012 Kl. 20:45 @ Old Trafford Vises på: Sky Sports HD / TV2 Sumo Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hm, håper naturligvis på en finfin bursdagspresang fra United, men gitt tidligere cupresultater på dagen min så har jeg absolutt slått meg til ro med at dette fort kan gå riktig så galt: 2007: (LC) 0-2 v Coventry (H) 2006: (CL) 1-0 v Benfica (A) 2000: (CL) 1-3 v PSV (A) 1995: (CL) 2-2 v Rotor Volgograd (H) - Utslått på bortemålsregelen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Grattis! Men bortemål? I CL? I september...? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Au, var sikker på at det var CL, men var faktisk 1.runde i UEFA-cupen. Var vel uansett flaut. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Jepp, typisk United å ha sånne flauser på starten av hver sesong. Folk må gjerne kalle dette for mikkemuscup, men jeg personlig var ganske fornøyd da vi vant både i 09 og 10. Begynner å få en rekke spillere nå som fortsatt ikke har vunnet noe med United, så det hadde ikke skadet om vi satset litt på denne cupen igjen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Satser på at Man Utd blir voldtatt av The Big Sho' i dag. Selv om det kun er en liten cup håper jeg på seier. Tipper på dette laget: Elliot Tavernier - Williamson - Colo - Santon Obertan - Tiote - Gosling - Marveaux Cisse - Shola Endret 26. september 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Håper mest på at Anderson spiller (bra) i kveld. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 Får ikke Haris Vuckic spille? Har hørt at han er et stort talent, og var for en tid tilbake linket til oss. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Skal ikke se bort i fra at han starter for enten Shola eller Cisse. Helst Shola tenker jeg, siden Cisse trenger litt kamptrening, og helst et mål. Men Vuckic har spilt i to av de tre EL-kampene våre i hvertfall, og scort et mot Atromitos. Regner med at han får spilt en del i både EL og cuper fremover. Veldig lovende spiller som dessverre har fått en del ødelagt av mye skader. Endret 26. september 2012 av Video Girl Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Newcastle United (4-4-1-1): Rob Elliot; James Perch, Mike Williamson, Fabricio Coloccini ©, James Tavernier; Gabriel Obertan, Cheick Tiote, Dan Gosling, Sylvain Marveaux; Haris Vuckic; Shola Ameobi Substitutes: Steve Harper, Shane Ferguson, Gael Bigirimana, Vurnon Anita, Romain Amalfitano, Sammy Ameobi, Papiss Cisse Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 De Gea, Vermijl, M Keane, Wootton, Buttner, Fletcher, Cleverley, Anderson, Shrek, Welbeck, Chicharito Shrek! Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Isj! Dette blir tap, ser jeg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 Liker ikke at vi har null rutine i forsvarsrekken, tror nok det er der vi kommer til å tape kampen i kveld. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Burde virkelig hatt litt erfaring i forsvarsrekken ja... men utrolig deilig at vi har såpass mange kjent på topp og midtbanen. Rooney tilbake er så jævlig deilig. Og det at Fletch leder oss ut og starter samtidig varmer. Get in you Devils! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Synest egentlig forsvaret vi stiller med i dag er fantastisk morsomt. Med dei skadeproblema vi har der bak gjer det ingenting å la nokre yngre spelarar få prøve seg. Wooton, Keane og Vermijl bør kunne klare seg greit, så sant dei får nok hjelp frå midtbana. Gode spelarar, om enn temmeleg uerfarne endå Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Farlig med Ameobi som kommer til å vinne allle hodeduellene da. Ellers er det veldig morsomt ja. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Fy faen for en ball av Waz. Come on Chichaaaa! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Farlig med Ameobi som kommer til å vinne allle hodeduellene da. Ellers er det veldig morsomt ja. Han hadde nok slått både Rio og Evans også, så sånn sett ikkje så stor forskjell. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Holy shit, Wazza er nye Scholes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå