Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Newcastle (Capital One Cup)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, håper naturligvis på en finfin bursdagspresang fra United, men gitt tidligere cupresultater på dagen min så har jeg absolutt slått meg til ro med at dette fort kan gå riktig så galt:

2007: (LC) 0-2 v Coventry (H)

2006: (CL) 1-0 v Benfica (A)

2000: (CL) 1-3 v PSV (A)

1995: (CL) 2-2 v Rotor Volgograd (H) - Utslått på bortemålsregelen.

Lenke til kommentar

Jepp, typisk United å ha sånne flauser på starten av hver sesong. Folk må gjerne kalle dette for mikkemuscup, men jeg personlig var ganske fornøyd da vi vant både i 09 og 10. Begynner å få en rekke spillere nå som fortsatt ikke har vunnet noe med United, så det hadde ikke skadet om vi satset litt på denne cupen igjen.

Lenke til kommentar

shola-ameobi-707322608.jpg

Satser på at Man Utd blir voldtatt av The Big Sho' i dag. Selv om det kun er en liten cup håper jeg på seier. Tipper på dette laget:

Elliot

Tavernier - Williamson - Colo - Santon

Obertan - Tiote - Gosling - Marveaux

Cisse - Shola

Endret av Video Girl
Lenke til kommentar

Skal ikke se bort i fra at han starter for enten Shola eller Cisse. Helst Shola tenker jeg, siden Cisse trenger litt kamptrening, og helst et mål. Men Vuckic har spilt i to av de tre EL-kampene våre i hvertfall, og scort et mot Atromitos. Regner med at han får spilt en del i både EL og cuper fremover.

Veldig lovende spiller som dessverre har fått en del ødelagt av mye skader.

Endret av Video Girl
Lenke til kommentar

Newcastle United (4-4-1-1): Rob Elliot; James Perch, Mike Williamson, Fabricio Coloccini ©, James Tavernier; Gabriel Obertan, Cheick Tiote, Dan Gosling, Sylvain Marveaux; Haris Vuckic; Shola Ameobi

Substitutes: Steve Harper, Shane Ferguson, Gael Bigirimana, Vurnon Anita, Romain Amalfitano, Sammy Ameobi, Papiss Cisse

Lenke til kommentar

Synest egentlig forsvaret vi stiller med i dag er fantastisk morsomt. Med dei skadeproblema vi har der bak gjer det ingenting å la nokre yngre spelarar få prøve seg. Wooton, Keane og Vermijl bør kunne klare seg greit, så sant dei får nok hjelp frå midtbana. Gode spelarar, om enn temmeleg uerfarne endå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...