Hardrocktarzan Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hei alle sammen! Sliter med et ekstremt problem. Det har seg nemlig sånn at uansett hvor mye jeg spiser så går jeg ikke opp i vekt. Spiser normal kost hver dag bare overdimentionert. Her er kosten min: Frokost: En pakke bixit(300g). (Lurer sikkert på hvorfor jeg ikke spiser brød? Stikkord: Næringstetthet) Lunsj: 1 Kg bananer (Omtrent 7 stk) Middag: 1 Kg Nakkekotteleter + 1 pakke nudler/pasta(100g) Kvelds: 400 mL kokosmelk (1600 Kcal/L) Ekstra: Drikker alltid en 1.5 L flaske brus (44kcal/100ml) hver dag. Minste Kaloriintak daglig: 4100 Kcal Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre? Takker for alle svar!! NB: Tåler ikke egg, melk eller de fleste nøtter. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Hvor lenge har du hatt dette kostholdet? Det tar tid å legge på seg, men en skal være ganske aktiv for å forbrenne over 4 000 kcal per dag, så jeg tipper du vil gå opp etterhvert. Jeg syns forresten kostholdet ditt virker noe merkelig, og lite variert. Hva veier du og hvor høy er du? Trener du? Endret 25. september 2012 av Phileas Fogg Lenke til kommentar
Hardrocktarzan Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Ah, glemte det helt. Er 180 cm høy og veier 64 Kg. Jeg er overhode ikke aktiv. Har holdt på med kostholdet i 2 uker. Vekten står bom fast virker nesten som den går nedover. Det tidligere kostholdet lå på 3000, men da gikk jeg ned i vekt. Det ville jeg ikke så bestemte meg for å spise så mye som mulig. Magevolum var da et problem og jeg må fokusere på kaloritett mat. Lenke til kommentar
magb Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Kanskje det er lettere å øke antall kalorier hvis du spiser mer fett? Ser du har omtrent null fett i kosten din. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 64 kg, ikke aktiv og forbrenne 4 000 kcal per dag høres ikke normalt ut. Jeg veier litt mindre, er veldig aktiv og forbrenner rundt 3 000 kcal per dag. Du har ikke bendelorm, da? Lenke til kommentar
Hardrocktarzan Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Har fundert på det, men det er avkreftet. Har ikke observert egg og dessuten ville ormen økt i vekt som bare fy med det kraftforet den eventuelt hadde fått. Lenke til kommentar
Zitrus Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Jeg har litt samme problemet som deg, og kan knapt legge på meg fett. løsningen for min del ble å prøve å legge på litt muskler i stedet, og veier nå ca 13 kg mer i forhold til før jeg begynte å trene Noe som er veldig rart for mine del er at hvis jeg etter et stort måltid, der jeg spiser meg stappmett, har kroppen en tendens til å øke forbrenningen som resulterer i at jeg kan ligge stille å svette i mange timer etterpå. Kan for eksempel etter et stort måltid, ligge uten dyne å sove hele natta uten å fryse, selv om romtemperaturen er 16-17 grader. Lenke til kommentar
Hardrocktarzan Skrevet 26. september 2012 Forfatter Del Skrevet 26. september 2012 Haha da er vi to, spiser jeg mye karbohydrater(Spesielt sukker) blir jeg akkuratt sånn. Da svetter jeg som bare det, ligger jeg under dyna føles det ut som huden "brenner". Får desverre ikke sove når det holder på.. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 28. september 2012 Del Skrevet 28. september 2012 Ah, glemte det helt. Er 180 cm høy og veier 64 Kg. Jeg er overhode ikke aktiv. Har holdt på med kostholdet i 2 uker. Vekten står bom fast virker nesten som den går nedover. Det tidligere kostholdet lå på 3000, men da gikk jeg ned i vekt. Det ville jeg ikke så bestemte meg for å spise så mye som mulig. Magevolum var da et problem og jeg må fokusere på kaloritett mat. Hvor ofte veier du deg? Husk at vannmengden går opp og ned, samme med mengden avfall i kroppen. Vokser du i høyden fortsatt? Du går nok opp hvis du fortsetter slik i over vinteren, 2 uker er veldig liten tid. Hvis ikke, kontakt lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå