Nåla-i-veggen Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Har en Intel iMac. Innser at jeg nå må oppgradere OS siden jeg ikke lenger får oppdatering av Google Chrome. Java er det også problemer med. Men når jeg ser på Apple Store så forutsetter alle oppgraderinger at jeg har OSX 10.6 installert, mens jeg har 10.5. Så hvordan får jeg oppdatert til 10.6? Lenke til kommentar
Phelge Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Du må kjøpe 10.6. Det er vel fysisk format. Ikke vet jeg hvor du skal få tak i det i dag, men det er vel noen som har det fremdeles. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Som Phelge sier må du kjøpe 10.6 først. Den finnes kun i fysisk utgave, og var tidligere tilgjengelig via Apple Store. Det er den derimot ikke nå, men hvis du ringer Apple direkte kan du kjøpe det pr. telefon. Når du får platene, og får innstallert 10.6.8 vil du kunne oppgradere direkte til Mountain Lion (dersom din Mac støtter siste iterasjon av OS X). Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå