yrat Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Pirater, djevelfrukt og middelmådig manga-galskap. Les hele saken Lenke til kommentar
Eslu Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Synd med 5, trur denna serien hadde hatt eit stort potensiale 1 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ja, det er sikkert en fortjent karakter, men tror spillet er gull verdt for tilhengerne av serien uansett. Selve One Piece er genialt. Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Jo, One Piece er vel kanskje den eneste virkelig gode 300+ episoders-serien som har beholdt kvaliteten. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Nei, så mange serier eksisterer det vel heller ikke akkurat i den kategorien. Eneste jeg kommer på er vel Detective Conan og de andre store shounen-seriene. Ellers har man jo i manga-verden sin andel, som f. eks. Hajime no Ippo. Lenke til kommentar
Novacrash Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Testet dette spillet hos en venn av meg som er helt One Piece frelst.. Nå er ikke jeg selv noe fan av den serien, men syntes det så veldig flott ut, samt var ganske kult i første glans, men ble lei etter en liten tid grunnet hvor ensformig den Dynasty Warrior aktige spillstilen egentlig er. Så en femmer vil jeg si stemmer godt med mitt eget inntrykk også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå