Gå til innhold

Ferdigbygd spill PC til rundt 15,000

Anbefalte innlegg

THOR pc'n gir selvfølgelig mest for pengene, og slik jeg ser det så er den det beste valget mellom de 2.

Men... Vet ikke hvordan det gjøres hvis det oppstår feil på den thor pc'n, hvordan løses dette? Har cdon god kundebehandling? Hvordan er servicen der? Tar det lang tid før en får tilbake varen(e) en sender inn til rep? Har aldri handlet slike ting hos cdon, og ville sjekket litt opp i dette før jeg hadde handlet en pc der.

Thor pc'n er en bra handel for pengene, men for meg er det ikke bare det som teller ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er en bra test men er en kritisk feil. et 680 oppsett vil aldri være mye kaldere enn 7970. load eller ikke load da 7970 er et varmt støyende beist i forhold til 680:P

har hatt service hos cdon på hovedkort og diverse og de svarer på dagen hvis det ikke er sent. tror de er like bra som komplett på det, eneste minus er at de svarer på svensk. desverre vil jeg ikke sammenligne med komplett da jeg har hatt to episoder som ikke var bra kundeservice der iløpet av i fjor. de fleste er fornløyd men hvis du har deler som er DOA er komplett et helvete å ha med å gjøre.

Endret av cannibalguppy
Lenke til kommentar

Altså, jeg prøver ikke egentlig å argumentere imot THOR PC-en, fordi det er en bra maskin. Jeg gir deg bare et litt billigere tilbud, sånn at du har to å velge mellom.

Begge vil vare noen år, men vil egentlig si at mitt forslag er mer fremtidsrettet, selv om det ikke er et ord vi liker å bruke i PC-byggerverdenen. Den kommer med 8GB RAM og 1x 7970, men du har muligheten til å oppgradere til 16GB RAM og 2x 7970 når det er nødvendig. Og jeg vil si 2x 7970 er bedre enn 2x 680, selv om Nvidia fanboys sannsynligvis ikke er enig i det :phttp://www.anandtech...duct/585?vs=588 7970 er i hvert fall bedre på overklokking. Og min maskin kommer med vannkjøling på CPU-en, som gjør at den også kan overklokkes enkelt. Du kan altså få presset en del mer ut av systemet enn fabrikkinnstillingene. Men nå er jeg litt off-topic :p

Og kabinettet på komplett PC-en er kulere enn THOR! ;)

Syns nå egentlig 680 kortene kom best ut på 1920x1200

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...