KatrinaS Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Heisann på deisan Jeg skal reise langt på Søndag og jeg trenger noen gode musikkforslag til turen. Jeg har ikke noen bra sanger lenger. Jeg bruker spotify og trenger noen sanger til spillelista mi. Jeg håper dere har noen forslag til sanger. Det jeg hører på: - HipHop- Har hørt mye på Cypress Hill, 50 cent, chamillionaire etc. - Mild dubstep (ikke for hardcore) - Techno hørt mye på deadmau5, men vil ha litt variasjon også! - Litt house - Partysanger : noe jeg har hørt mye på er f.eks LMFAO. - Annet som er lignende disse nevnt over Takk for meg og jeg håper på å få noen gode forslag:) Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hip-hop: A Tribe Called Quest; Artofficial; Bike for Three!; Cunninlynguists; Darc Mind; Deltron 3030; DJ Krush; DJ Shadow; EL-P; Killer Mike; k-os; Nujabes; Raekwon; Sadistik Dubstep: Boxcutter; Burial; Desolate; James Blake; King Midas Sound; Kode9; Mala; Swarms; The Bug; Zomby Techno: Jeff Mills; Ricardo Villalobos; Robag Wruhme; Robert Hood; Rod Modell; The Field House: Grum; Mondo Grosso; Mylo; Shadow Dancer; Shinichi Osawa; Sneaky Sound System Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Takk for svar Skal sjekke ut dem så snart jeg får tid! Driver nemlig å øver til en prøve til i morgen jeg! Og husk: Jeg tar imot andre forslag også Lenke til kommentar
N* Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 semikolon til oppramsing og greier nå. vet ikke om det er techno eller house jeg. men liquid soul er bra. Lenke til kommentar
Zeeza Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Bart Claeseen, Dada Life, atb, Ferry Corsten, Infected Mushroom, Wolfgang Gartner, Gorillaz og Daft Punk Slår fort i hjel noen timer med de Edit: Glemte Gorillaz.. Endret 25. september 2012 av Zeeza Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 27. september 2012 Forfatter Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Takker for svar Har funnet maaaaasse nye sanger jeg liker nå. Men tar gjerne imot forslag fra andre også Endret 27. september 2012 av EveryGameGamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå