TukkiMukki Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hei! I dag skjedde det uungåelige og iPhone skjermen min knuste! Skikkelig leit, men hadde et dritt deksel på, så er ikke annet å forvente.. Uansett så er jeg veldig keen på å få fikset min kjære, raskest mulig! Lurer jo selvsagt på hva det kommer til å koste for en slik reprasjon, hvor jeg burde gjøre det osv.. Leste litt på http://unlock.no/ og de virket greie og billige osv. Men er SYKT skeptisk på å overføre penger og sende min nesten nye iPhone til en ukjent adresse.. Så noen som vet hvor jeg burde få fikset herligheten min, og hva det kommer til å koste? Lenke til kommentar
eik Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Unlock.no har eksistert rimelig lenge og kan vel neppe kalles "ukjent". Skulle jeg først levert fra meg telefonen så hadde jeg ikke hatt noen problemer med å stole på de. Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) Jeg har god erfaring med iPhoneFikser som "holder til" på Facebook. Hos han får du faktura etter at jobben er utført. Han har ett enkelmannsforetak samt (slik jeg forstår) jobber han med reparsjon av bla mobiler. Edit han hadde vist en hjemmeside og. Endret 25. september 2012 av Tastatur Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Epledeler.no. De er flinke, raske og absolutt til å stole på. Billige er de også! :-) Lenke til kommentar
TukkiMukki Skrevet 24. oktober 2012 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2012 Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå